כל מרכזי הנוער והקהילה בכפר סבא הונגשו

בימים אלו הסתיימו עבודות הנגשה של כל מרכזי הנוער והקהילה בעיר, ובוצעו התאמות לאנשים עם מוגבלויות: ניידות, ראייה, שמיעה ועוד, כחלק מתוכנית עבודה רב שנתית. עיריית כפר סבא משקיעה מאמץ ומשאבים על מנת לספק לתושביה שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי.

כחלק מהתוכנית, בוצעו התאמות למבנים ולסביבתם, בין היתר התאמות של שבילים ומעברים נגישים לאנשים עם מוגבלות בניידות, סימונים למען אנשים עם מוגבלות ראייה, הקמת תאי שירותים לנכים וכן אספקת מערכות שמע, הן פרטניות מול נותני שירות והן למפגשים, לפעילויות ולאירועים.

באתר העירוני, ניתן למצוא את הסדרי הנגישות בכל מבנה לרווחת התושבים ובני הנוער, ביניהם: מרכז הנוער העירוני, מרכז קהילה ונוער הראשונים, מרכז קהילתי קפלן, מרכז מוזיקה לנוער הגלריה 29, מרכז צעירים, מרכז קהילה ונוער  עציון, מרכז קהילה ונוער לזרוס, מועדון הנוער יונה, מרכז קהילתי בית אברהם ומועדון הנוער בית האבן.

בנוסף, הונגשו מבני תנועות הנוער: צופים שבט רכס, בני עקיבא סניף מרכז והנוער העובד והלומד החדש.

ראש העיר, רפי סער: "עיריית כפר סבא שמה דגש מיוחד על התאמת כל מבני הציבור בעיר לכלל האוכלוסייה, במטרה לאפשר לכל תושבת ותושב ליהנות משלל הפעילויות המתקיימות ברחבי העיר".

חברת מועצת העיר ומחזיקת תיק הנגישות, לירית שפיר שמש: "אני גאה בעירייה שלנו שנותנת מקום חשוב למודעות ולנגישות לאנשים עם מוגבלויות בעירנו. מעבר לכל היבט פיזי או טכנולוגי, חשיבותן של ההנגשות היא באפשרות לקבל כל אדם עם מוגבלות כשווה בין שווים, בכל מקום ובכל זמן. אין לי ספק שהפעילות הרבה הזו שבוצעה, מבוצעת ועוד תבוצע, תהפוך את כפר סבא לאחת הערים הנגישות ביותר בישראל".

רכזת הנגישות העירונית, עדי אבירם: "אני רואה במתן שירות שוויוני לכלל התושבים ערך עליון ופועלת על מנת שכלל המבנים בכפר סבא יהיו זמינים ונגישים לכולם".