יוסי סדבון וכמה שאני אוהב את האיש המדהים הזה / מאת יואב חביב

ימים קשים עוברים עלינו ומכיוון שמראש קיבלתי החלטה… בלי טורים פוליטיים…אחריש גם הפעם. יום השואה. יום הזיכרון. יום העצמאות . מאז תקומתנו לא חשנו במועקות כאלה . כל שנותר לנו הוא לייחל ולקוות למפנה חד במדד המורל הלאומי . להתפלל להשבת כל החטופים . להחלמה מהירה של כל הפצועים . לחיזוק כל החיילות והחיילים הגיבורים שלנו , הנלחמים גם בשעה זו בכל הגזרות . דרום . צפון .מזרח . נתפלל לשובם הביתה בשלום במהרה בימינו אמן . המורל ירוד , בלשון המעטה , הן במישור האישי וקל וחומר בפן הלאומי . וכאן אני שב אל הדילמות של כולנו . אני מכבד כל החלטה . של כל אחת ואחד מאיתנו . אלה הן החלטות פרסונליות . קטונתי מלבקר כל החלטה באשר היא . אלה הן החלטות קשות מנשוא : איך ממשיכים מכאן .

 

איך נוהגים כאן ועכשיו , הריי החיים לא עצרו מלכת , אפילו לא לרגע . החיים ממשיכים . ומכאן כל אחת ואחד לוקחים את עובדות הרוטינה למקום בו הם חפצים . אני אישית קיבלתי החלטה . אודה ולא אבוש , היא התקבלה גם בגין המלחמה הפרטית שלי. נאחזים בחיים וממשיכים הלאה. טלפון מיוסי . יוסי סדבון . וכמה שאני אוהב את האיש המדהים הזה . מי שמכיר את יוסי אישית . מקרוב . מבין אודות מה סח אנוכי . זכיתי . זכיתי בענק. יוסי חבר שלי נקודה . קרוב ליובל שנים שרת את ביטחון המדינה . כיהן בתפקידים הכי בכירים . אני מנוע מלפרט אך מייחל ליום בו יוסי יוציא לאור את סיפור חייו לאורך כל הקריירה הארוכה והמוצלחת שלו. שהחלה בסיירת מובחרת בצה"ל , עבור במשמר הגבול וכלה בצמרת הגבוהה של משטרת ישראל . וכך יוסי : קיבלתי הזמנה זוגית לאירוע של מועדון הוי .איי . פי . של לקסוס . ואתה בן זוגי . 19.45 אוסף אותך ממעונות הגיל . כבוד גדול עבורי . אמרתי כבר : אני בחרתי בחיים ( או לפחות מהנותר לי ) . ממשיך בשגרה במידת האפשר . וכך מצאתי עצמי בלקסוס של יוסי , בואך ג'יימס החדש בפ"ת ( אגב , בירה ישראלית , ברמה הגבוהה ביותר , נותנת פייט לבירות הטובות בעולם ) .

 

וכאן העיקר : את פנינו מקבלת האחת והיחידה . צאלה וקסמן גונן . כן לא טעיתם : זו אותה צאלה שלנו המכהנת כיום בתפקיד בכיר בלקסוס. צאלה בנתה קריירה מוצלחת כאן אצלנו במושבה ( היקדמנו אפילו את לקסוס . ) דוברת העירייה . סמנכ"לית . ומעל לכל… ידה בכל . כפרסומאי בכיר ומרצה בתקשורת וניהול משברים אני קובע בפסקנות : צאלה מוכשרת ברמות על . הדוברת הטובה ביותר שהייתה לנו . חכמה . נבונה . פיקחית . אנליטית . שנונה . חדה כתער . ציניקנית בטעם משובח . חוש הומור נדיר . סתגלנית בהקשר הפוזיטיבי של המילה . צאלה יחד עם יוסי ואיתי בקולז' המצו"ב . קולאז" אותו בנתה ביד אומן , יקירתי , אירית מרק .

אגב , תקליטו אותי : צאלה טרם אמרה את המילה האחרונה בלקסוס. ( אגב , בצמרת מכוניות היוקרה בישראל )הכישרון הענק של צאלה יביא אותה לצמרת הכי גבוהה בחברה . אמרתי כבר , בחרתי בחיים , עד כמה שניתן . צאלה דאגה ליוסי ולי לארבע שעות מדהימות . שעות המאפשרות לך אתנחתא , ולו זמנית , את המועקות והנשמה הבוכייה מהמצב , הותרתי במעונות הגיל במושבה . פסק זמן של שפיות . פסק זמן מהחדשות . שילוב מופלא עבורי : ארבע שעות עם יוסי. צאלה . לקסוס . ג'יימס . כדורסל . כדורגל . ותודה ענקית ליוסי סדבון שבחר בי כבן זוגו ( באישור נעמי ) לערב חד פעמי ומדהים של לקסוס. תודה על הכל יוסי . עבורי אתה עולם ומלואו . האיחוד המחודש עם צאלה הישלים באחת אירוע של ארבע שעות של שיכרון חושים . לקסוס . וכל מילה נוספת מיותרת . ולכן ולכם חברות וחברים שלי , לעד זכרו : רק אהבת חינם תנצח . הרבה אהבת חינם . סופשבוע קסום . שלכן ושלכם . יואב .

 

כתיבת תגובה