החלו עבודות תשתית ברחובות הגליל, הכרמל, תל-חי, כצנלסון, סולד, יחזקאל, לבונה, האיקליפטוס, האלה, קפלנסקי ורמז

עיריית כפר סבא החלה בביצוע עבודות לשדרוג ולשיפוץ של מספר רחובות בעיר, אחרי שנים של הזנחה וחוסר טיפול במצב הרחובות.

מדובר במהלך רחב היקף, שהוא חלק מתוכנית העבודה לשנת 2019, אותו יזם ראש העיר רפי סער, המבצע סיורים מקדימים ברחובות ובשכונות השונות ברחבי כפר סבא באופן שוטף מאז היבחרו, בוחן את מצב העיר ויוזם מהלכים שונים לשיפור פני העיר כפר סבא כולה

בין היתר, קיים לאחרונה ראש העיר סיור בשכונת עלייה, בו נכחו גם סגן ראש העיר דני הרוש ונציגי החברה הכלכלית ואגף ההנדסה העירוני.

הסיור התקיים באתרים וברחובות שונים בשכונה, ולאחריו הוחלט על ידי ראש העיר לבצע מספר עבודות , שיחלו בעבודות קרצוף וריבוד כבישים ברחובות רמז וקפלנסקי. בנוסף, על תכנון מחודש של רחוב שילר וסביבתו, שיכלול טיפול בתשתיות האזור, כמו גם מתן פתרון כולל לניקוז מי הגשמים ברחבת בית כנסת "השלום" בשכונה.

העבודות בשכונת עלייה יתבצעו על ידי החברה הכלכלית לפיתוח כפר סבא.

ראוי לציין, כי ראש העיר קיים לאחרונה גם סיורים בשכונות הדרים ויוספטל, נפגש עם נציגי השכונות, בחן אתרים שונים ושמע מהם על הצרכים של התושבים באשר לביצוע עבודות תשתית שונות.

עבודות קרצוף וריבוד כבישים נוספות יתבצעו גם ברחובות הגליל, הכרמל, תל-חי, כצנלסון, סולד, יחזקאל, לבונה, האיקליפטוס והאלה, האמורות להתבצע במהלך החודש הקרוב ותחילת חודש אוגוסט, ויבוצעו על ידי מחלקת עבודות ציבוריות בעירייה, בראשות זהר מדמון.

ראש העיר, רפי סער: "אני רואה חשיבות רבה בשיפור התשתיות ברחבי כפר סבא. במשך שנים לא נעשו עבודות מסוג זה, ומצב הרחובות בעיר בכי רע. אני מסייר באופן שוטף בעיר, נפגש עם תושבים, מקשיב לבקשות ויוזם את השינוי אותו הבטחתי לבצע. תוכנית העבודה לשנת 2019 כוללת ביצוע עבודות תשתית רבות ושונות, במטרה לשפר את מראה העיר ולהעניק לתושבים את השירות המיטבי".

סגן ראש העיר, דני הרוש: "הצבנו לעצמנו מטרה להביא לחידוש פני העיר, וכך אנו פועלים. ביצוע העבודות ייעשה תוך מינימום הפרעה לתושבים ומתוך רצון לטפל בבעיות שנוצרו לאורך השנים, עקב חוסר טיפול בתשתיות האמורות לשרת את התושבים".