במסגרת יום ההליכה העולמי, ייצאו תלמידי שלושה בתי ספר להליכה מאורגנת לפארק כפר סבא. במקביל, תתקיים הליכה נורדית מודרכת בתוך הפארק

כל דקה נחשבת: העיר כפר סבא בהובלת רשות הספורט העירונית מצטרפת ליום ההליכה העולמי, בשני אירועים, לתלמידי בתי הספר והליכה נורדית וספורטיבית בפארק העירוני.

מאת: יעלה כץ

יום ההליכה העולמי יתקיים השנה ביום ו' 25.10.2019, בשיתוף משרד התרבות והספורט ומשרד הבריאות, במסגרת חברותה של מדינת ישראל בארגון הבריאות העולמי.

במסגרת זו, יצאו תלמידי בתי הספר היסודיים רמז, דבורה עומר ויצחק שדה, להליכה מאורגנת לפארק העירוני, בליווי ובהדרכה של המורים לחינוך גופני. התלמידים יצעדו במשך כשעה וייפגשו ליד הבריכה האקולוגית שבפארק, שם ייהנו מהרקדת זומבה ומהופעה של קרקס ריו.

פארק

במקביל, ייערך מפגש בשעות הבוקר ליד הבריכה האקולוגית עבור תושבים המעוניינים להצטרף להליכה נורדית (הליכה עם מקלות) והליכה ספורטיבית למשך כשעה, בליווי מדריך מוסמך. בסיום ההליכה יוכלו הצועדים ליהנות מהרצאה מרתקת בנושא אורח חיים בריא ופעיל בגיל השלישי שמארגנת היחידה לקידום בריאות. נפגשים בפארק העירוני ליד הבריכה האקולוגית בשעה 8:30

מטרת יום ההליכה העולמי היא לקדם את מודעות האזרחים ולהעלות על סדר היום הציבורי את נושא חשיבות הפעילות הגופנית כתורמת לאורח חיים פעיל ובריא.

ההליכה היא פעילות אירובית מתונה, המפעילה את הגוף בתנועה מאוזנת והרמונית המשפיעה לטובה על מערכות הגוף והנפש, מתאימה לכל גיל, מין ומשקל, ליחיד, לקבוצה ולמשפחה.

הליכה היא הספורט הרווח ביותר בקרב האוכלוסייה הבוגרת, והיא אפשרית לכולם. ביום ההליכה, מצפים להשתתפותם של כמיליון הולכים ברחבי הארץ.