אלפים חגגו ונהנו בפסטיבל האוכל הראשון של כפר סבא

הצלחה ענקית לפסטיבל האוכל הראשון של כפר סבא: עיריית כפר סבא, באמצעות אגף נוער, צעירים וקהילה, מחלקת האירועים העירונית והמחלקה למורשת ישראל, קיימה במהלך חול המועד סוכות את פסטיבל האוכל הראשון של העיר.

הפסטיבל התקיים ביום חמישי, 17.10, ואלפי אנשים מהעיר ומערים אחרות הגיעו לחגיגת קולינריה ענקית בלב פארק כפר סבא.

מאת: יעלה כץ

פסטיבל האוכל, שהכניסה אליו הייתה חופשית וללא תשלום, כלל מתחם משאיות אוכל, ביניהם משאיות אוכל טבעוני ומזון ללא גלוטן, מתחם אוכל רחוב ומתחם Beer Garden  ענק. חשוב להדגיש – כל הדוכנים באירוע היו כשרים, בהשגחת הרבנות כפר סבא, לטובת כלל באות ובאי הפסטיבל.

בנוסף, כלל הפסטיבל דמויות מחופשות, שהסתובבו בשטח הפסטיבל, הפעלת קרקס לילדים, ופעילות בחסות הרשות העירונית לזהירות בדרכים, כמו גם סוכות, שהוצבו במתחם הפסטיבל.

הדובדבן שבקצפת היה הופעה חינם של אהוד בנאי, שהלהיב את הקהל הרב שהגיע לפסטיבל המוצלח

צילומים: גיא סידי

הפעם, הוחלט לקיים את פסטיבל בפארק כפר סבא כך שבאות ובאי הפסטיבל יוכלו ליהנות גם מהמרחבים הירוקים והנוף של הפארק העירוני. חשוב להדגיש, כי בדומה לאירועים אחרים שמקיימת העירייה, האירוע היה נגיש לאנשים עם מוגבלויות ובאירוע הוצב אחראי נגישות לטובת הציבור.

במהלך האירוע ולאחריו נרשמו אינספור תגובות נלהבות של כל מבקרות ומבקרי הפסטיבל, שהביעו את התרשמותם ושביעות רצונם הגבוהה מהארגון המקצועי של הפסטיבל כולו, מהמגוון הרחב של דוכני ומשאיות האוכל, מההופעה המלהיבה של הזמר אהוד בנאי ומהשמחה הרבה ששררה במהלך כל הפסטיבל.

ראש העיר, רפי סער: "שמחתי לפגוש בפסטיבל את אלפי החוגגות והחוגגים שהגיעו לפסטיבל האוכל הראשון של העיר. התגובות הנלהבות, השמחה ששררה באווירה המחשמלת שהייתה בפארק והמחמאות הרבות שהתקבלו, העידו יותר מכל על הצלחת האירוע, שהונגש גם עבור אנשים עם מוגבלויות וכלל דוכני מזון מגוונים, שהתאימו לכולם. עיריית כפר סבא מקיימת אינספור פעילויות חינמיות לאורך השנה לכלל התושבות והתושבים בכפר סבא, ואירוע זה הוא אחד מיני רבים אחרים, שזכו כולם להצלחה. אני מודה לכל העוסקים במלאכת הפקת האירוע המושקע ועל המקצועיות הרבה בארגונו".

ראש העיר, רפי סער: "שמחתי לפגוש בפסטיבל את אלפי החוגגות והחוגגים שהגיעו לפסטיבל האוכל הראשון של העיר. התגובות הנלהבות, השמחה ששררה באווירה המחשמלת שהייתה בפארק והמחמאות הרבות שהתקבלו, העידו יותר מכל על הצלחת האירוע. אני מודה לכל העוסקים במלאכת הפקת האירוע המושקע ועל המקצועיות הרבה בארגונו".

חבר מועצת העיר אמיר קולמן, מחזיק תיק מורשת ישראל, נוער וצעירים: "פסטיבל האוכל שהתקיים בחול המועד סוכות, בנוכחות אלפי המשתתפים, היה אירוע מדהים, שכלל, לראשונה בכפר סבא, דוכני המזון כשרים בהשגחת הרבנות הראשית כפר סבא. נמשיך להפיק ולקיים אירועים לרווחת כלל תושבי העיר".

מנהלת אגף נוער, צעירים וקהילה, מירב הלפמן: "פסטיבל האוכל זכה להצלחה מסחררת, עם השתתפותם של אלפים מתושבי העיר ואורחיהם ואירוע זה יהפוך למסורת. אני מודה למנהלת מחלקת אירועים עולמית מדמון ולמחלקת מורשת ישראל על השותפות באירוע".