מועצת העיר תאשר – עסקים יפרסמו בלוחות העירוניים בתשלום סימלי

מועצת העיר עומדת לאשר בישיבתה הקרובה את המלצת ועדת העסקים לאפשר לבעלי העסקים לפרסם בלוחות המודעות העירוניים בתשלום סימלי של 294 ₪ לחודש ימים

כחודשיים מאז נבחר המשנה לראש העיר אורן כהן לעמוד בראש ועדת העסקים הוא כבר כינס פעמיים את הועדה. אם מועצת העיר תאשר את המלצת הועדה בעלי עסקים יוכלו להנות מפירסום יעיל בכל העיר במחיר זול במיוחד. לכשזה יקרה תפרסם העירייה את כל הפרטים בהקשר זה

אורן כהן

מדובר בעוד צעד לקידום העסקים בעיר.

זאת ועוד – בישיבת מועצת העיר אמור כהן להציג את מנהלת העסקים שעומדת לתת שירותים נוספים לבעלי העסקים. פעילות זו מתווספת לשורה ארוכה של פעילויות שמבצעת העירייה למען העסקים כולל פעילויות תרבות לאורך ויצמן, קמפיין לקניות בעסקים מקומיים ועוד.

יש לציין שכהן בכובעו כיו"ר ועדת המכרזים העירונית, כבר העביר החלטה לפיה עסקים מקומיים יקבלו עדיפות במכרזים העירוניים (הצעה משותפת עם ממה שינפיין).

אורן כהן : " העסקים מתמודדים בתקופה זו עם קושי כלכלי לצד הבעיות הבריאותיות המוכרות. עיריית כפר סבא פועלת ללא לאות למענם ומחזקת אותם ככל שיכולה. אני שמח שבועדת העסקים יש נציגים יוצאים מן הכלל וביחד אנו עושים רבות. זה חשוב לעסקים וחשוב לכולנו כחברה. עמידה זו לצד העסקים היא בהתאם לחזון ראש העיר פועל רבות בתחום".

מאת: אירית מרק