חדש בכפר סבא: מרכז שירות לחינוך, במחלקת חינוך קדם יסודי באגף החינוך העירוני

היום, ראשון 27.12.2020, נפתח לראשונה בעיר מרכז שירות חדש – מרכז שירות לחינוך, במחלקת חינוך קדם יסודי שבאגף החינוך העירוני.
ייעודו של המרכז הוא לשמש כתובת ראשונית לתושבים שילדיהם מתחנכים בחינוך הקדם יסודי בעיר – גני הילדים, ולהוות  נקודה מאוחדת לשאלות ומתם מענה בתחומי המידע השונים, בדגש על רישום ושיבוץ לגנים בשלב הראשון, ובהמשך ככתובת עיקרית בהכוונת התושב על פי צרכיו גם בהקשר של מידע כללי – כהוראות ונהלים, סטטוס פניות ובקשות מיוחדות לגני הילדים

ראש העיר, רפי סער: "מרכז השירות החדש שפתחנו בחינוך הוא נדבך נוסף במספר מהלכים שאנו מקדמים לשיפור השירות, כחלק ממדיניות עירונית ששמה את רווחה וטובת התושבים בראש סדר העדיפות, תוך מתן מענה מקצועי ומיטבי. בתוך כך , אנו משיקים שירות חדשני של שיחות וידאו עם נציגי מחלקת טרום יסודי לקראת השיבוץ לגני הילדים לשנה הבאה, ואני מזמין את ההורים לפנות אלינו בכל נושא".
המרכז, שיופעל על ידי מחלקת חינוך טרום יסודי בשיתוף עם יחידת השירות העירוני, יביא למיטוב השירות לתושבים, להורים ולצוותים שיהיו זקוקים למידע, הכוונה, תמיכה וייעוץ, כאשר תושבות ותושבי העיר שיפנו למרכז השירות בחינוך יזכו לפתרון בעיות ומתן מענה בזמן אמת.

מרכז השירות ייתן מענה באמצעות שיחות טלפון, שיחות וידאו, מענה לטפסים מקוונים, שירות שיחות חוזרות, מענה לפניות דרך הפייסבוק ועוד, כאשר עובדות ועובדי המרכז עברו הכשרה ייחודית והדרכה, הכוללים מתן דגש על יחס אישי לכל פונה, מקצועיות ורמת שירות גבוהה ואיכותית.

סגן ומ"מ ראש העיר ומחזיק תיק השירות, עו"ד איתן צנעני: "המטרה שלנו היא להעניק שירות מצוין לכל תושבת ותושב בכפר סבא ואנו פועלים ללא הרף על מנת לייעל ולהיטיב את השירות בכל התחומים. מדובר בצעד נוסף בהענקת שירות מקצועי ומהיר לתושבים ואני מודה לכל מי שלקח חלק בהפעלת מרכז השירות החדש בחינוך ובהדרכת הצוותים".