הצלחה לטורניר מאמאנט עם מועדון הכדורעף הפועל כפר סבא ביוזמת המשנה לראש העיר, אורן כהן

לראשונה בכפר סבא טורניר מאמאנט בינ"ל בשיתוף פעולה עם מועדון הכדורעף הפועל כפר סבא בסימן "משחקות לעתיד  משותף": בשבוע שעבר התקיים טורניר מאמאנט בינ"ל של מאמאנט ישראל ומועדון הכדורעף הפועל כפר סבא ביוזמתו של אורן כהן, המשנה לראש העיר כפר סבא.

מטרת הטורניר הייתה להפגיש, לעודד ולמסד קשר בין אישי ושיתופי פעולה בין מדינות ותרבויות בארץ  ובעולם

טקס פתיחת הטורניר נערך במעמד ראש העיר רפי סער, המשנה לראש העיר אורן כהן, השר לשיתוף פעולה אזורי מר אופיר אקוניס, ד"ר אנג'אן שאקיה שגרירת נפאל בישראל, מייסדת ויו"ר מאמאנט ישראל עפרה אברמוביץ', מנכ"לית מאמאנט ישראל קארין אינס ויו"ר הפועל כפר סבא בכדורעף גרי אברמוביץ'.

בטורניר השתתפו 40 קבוצות מאמאנט מכל קצוות הארץ והעולם, מתוכן 6 קבוצות שייצגו בכבוד רב את העיר כפר סבא וקבוצות נוספות כגון- הסגל הדיפלומטי, הרשות הפלשתינית, שועפט ו'לביאות השרון' – ארגון ספורט כדורשת של החירשים.ות בישראל.

הטורניר נערך במשך שלושה ימים בשני אולמות הספורט בר-לב ואיינשטיין במקביל, הקבוצות חולקו  לקפסולות בכל אחד מימי התחרות ובהתאם למגבלות הקורונה המחמירות המשחקים התקיימו ללא קהל. משפחות רבות ושחקניות שלא יכלו להשתתף ולשחק בטורניר צפו ועודדו את קבוצותיהן באמצעות שידורים ישירים  ברשתות החברתיות.

מתוך 8 גביעים של המקום הראשון שחולקו על פני 3 ימים, ליגת מאמאנט כפר סבא זכתה ב 4 גביעים.

ביום הראשון זכתה בגביע קבוצת 'פיוניר'.

ביום השני 2 גביעים למקום הראשון בקפסולות שונות לקבוצות 'קורונה סיסטרס' ו'הלביאות' וביום השלישי חתמה קבוצת 'פיוניר' בגביע נוסף. כל הקבוצות שהגיעו לטורניר ייצגו בגאווה וכבוד רב את עירן.

האווירה על פני המגרשים הייתה מעוררת השראה, אהבה, פרגון שמחה והמון אושר על פני השחקניות. כמובן שגם הצוות המקצועי היה שותף מלא להצלחת האירוע בראשו עמדה רותי אוזן הרכזת המקצועית של ליגת מאמאנט כפר סבא.

ליגת מאמאנט פרושה ב – 17 מדינות ברחבי העולם ופעילה כבר למעלה מעשור ספורטיבית, קהילתית  וחברתית,בצורה ענפה המאפשרת גשר לשיח משותף, דו קיום וחיבור בין קהילות בכל התרבויות.

אורן כהן המשנה לראש העיר: אני גאה שלראשונה בכפר סבא ובתנאים מורכבים הצלחנו לארח בעיר  טורניר בינלאומי. ברכות למארגנים, מועדון הכדורעף ומאמנאט, שהפיקו את האירוע ברמה הגבוהה ביותר  ובכפוף לכל המגבלות המחמירות של משרד הבריאות. תודה מיוחדת למשרד לשיתוף פעולה אזורי ולשר אופיר אקוניס על התמיכה וכמובן לאנשי רשות הספורט. אני מקווה שהטורניר יהפוך למסורת.

ימית דהרי יו"ר מאמאנט מספרת:כשהבנו כי מתגבש טורניר, הבשורה הועברה במיידי לאלפי שחקניות ברחבי הארץ והעולם. אכן היו חששות, אך במהרה הבנו שבליגת מאמאנט אין סוף ליצירתיות ותשוקה כדי להמשיך ולהיות בתזוזה מתמדת.

במאמאנט כ"ס דאגנו להעביר את הבשורה עד לאחרונת השחקניות בליגת המקומית. מאמאנט כפר סבא מונה כיום כ 400 שחקניות! מהר מאוד התגבשו להן כ 6 קבוצות שבגאווה גדולה הגיעו לייצג את העיר. כשחקנית שגם הייתה על המגרש הייתי עדה לתחושה המופלאה. אני חייבת לשתף ולומר כי כל שחקנית ושחקנית חזרה הביתה עם אנרגיות מחודשות, אדרנלין שהזכיר לכולנו עד כמה מאמאנט הוא האיזון של חיינו.

בתקופה כל כך מאתגרת שלא אפשרה לנו לראות עד כה אור בקצה המנהרה, שמחנו לארח את כל השחקניות ושוב שמחות להיות החלוצות שמחזירות את החיוך לפניהן של שחקניות מאמאנט?. למרות המצב מאמאנט עושה הכל לרווחת השחקניות ויש למה לצפות.

בהזדמנות זו אני רוצה להודות לכל השותפים להצלחת הטורניר, למחלקת הספורט שבראשה עומדים שאול מיטלברגודני הרוש סגן ראש העיר ומחזיק תיק הספורט. תודה לראש העיר שלנו מר רפי סער שכל כך דואג לשמור על שמחת החיים שלנו, לאיתי צחר מנכ"ל העירייה וכמובן לאורן כהן המשנה לראש העיר. ותודה לקלאודיו אפשטיין שניהל את האירוע בצורה מקצועית.