עיתון צומת השרון / כפר סבא, המודפס סגר שעריו : מעתה רק באתר

מאת: אירית מרק

הגיליון האחרון של צומת התפרסם בסוף דצמבר 2020

בנובמבר 2020, הודיע נוני מוזס כי הוא סוגר את מקומוני ידיעות. חודש אחריו, התפרסם הגיליון האחרון של עיתון צומת השרון, המקומון צומת השרון בכפר סבא. הגיליון האחרון של צומת התפרסם בסוף דצמבר 2020. לא ברור אם בעתיד יחזור העיתון הודפס לפעילות, אולי יתאושש לאחר תקופת הקורונה. 

העיר צומת השרון היה מקומון שיצא לאור באזור השרון, בשלוש מהדורות: "צומת השרון הרצליה", "צומת השרון כפר סבא" ו"צומת השרון רעננה". עיתון מצוין, לוחמני, ללא פשרות, שסיקר וחשף לא מעט עוולות בעשורים בהם פעל

"צומת השרון" נוסד בשנת 1983 על ידי רשת שוקן, ועורכו הראשון ומייסדו בפועל היה משה אלון. בשנת 2000 הופץ יחד עם העיתון "ידיעות אחרונות" למנויים באזור השרון, מאחר שבאותה עת לידיעות אחרונות לא היה מקומון באזור זה.

בשנת 2007, במסגרת תוכנית ההתייעלות ומיתוג מחדש של רשת שוקן, שונו שמות העיתונים ל"העיר – הרצליה", ל"העיר – כפר סבא" ו"העיר – רעננה". לאחר זמן קצר המיתוג מחדש בוטל והעיתון חזר לשם "צומת השרון".

עם הכתבים בעיתון במהלך השנים נמנו: דן חמיצר, עמיקם רוטמן, משה אלון, אמירה לם, יפה גליק ועוד. העיתון החל להפעיל אתר אינטרנט בשנים האחרונות, אשר ימשיך לפעול כרגיל.

עם סגירת העיתון המודפס, סגן עורך צומת השרון, רועי הדרי, עובד ותיק בעיתון צומת השרון, שם החל ככתב, התקדם ועבר לעבוד בעיתון הארץ.

בכפר סבא נותרו כעת המקומון של ידיעות שטרם נסגר ולא ידוע מתי ייסגר לאור הצהרותיו של מוזס זה לא מכבר והמקומון הוותיק, עיתון "ירוק", בבעלות ארז מי רז.