ראש העיר: "אני קורא לכל הצוותים החינוכיים ללכת ולהתחסן לפני החזרה למסגרות"

888 עובדי בתי הספר היסודיים בכפר סבא התחסנו נגד נגיף הקורונה, מתוכם 370 עובדים התחסנו כבר בחיסון השני. בבתי הספר העל יסודיים התחסנו עד כה 793 עובדים, מהם 404 עובדים בחיסון שני.
מבדיקת הנתונים עולה, כי בקרב בתי הספר היסודיים מוביל בית הספר אופירה נבון, בו 90 אחוז מעובדות ועובדי בית הספר כבר התחסנו

במקום השני נמצא בית הספר גורדון עם 88 אחוז, במקום השלישי בית הספר גולדה עם 76 אחוז, במקום הרביעי בית הספר לאה גולדברג עם 69 אחוז ואת המקום החמישי, עם 67 אחוז מהעובדים שהתחסנו, תופסים שלושה בתי ספר: סאלד, הסאדברי וסורקיס.

בקרב בתי הספר העל יסודיים, בהם נרשם שיעור התחסנות גבוה יותר, תופס את המקום הראשון בית הספר מפתן, עם 95 אחוז מעובדיו שהתחסנו לקורונה.
במקום השני נמצא תיכון הרצוג עם 93 אחוז, במקום השלישי אולפנית הראל עם 91 אחוז, במקום הרביעי תיכון רבין עם 88 אחוז ובמקום החמישי חטיבת אלון עם 85 אחוז, כשמיד אחריה נמצאת חטיבת אילן רמון עם 84 אחוז.

ראש העיר, רפי סער: "הממשלה טרם קיבלה החלטה בדבר מתווה החזרה ללימודים, אך על כולנו לקחת אחריות לשלומם ולבריאותם של תלמידינו. אני קורא לכל הצוותים החינוכיים ללכת ולהתחסן לפני החזרה למסגרות. זה חשוב עבורכם וחשוב עבור תלמידות ותלמידי כפר סבא. זה צו השעה של כולנו".

יש לציין, כי על פי נתוני משרד הבריאות, התחסנו עד כה לנגיף הקורונה 53,315 תושבים (נכון ליום ראשון 07.02), כאשר שיעור המתחסנים הגבוה ביותר הוא בקרב גילי 70-90.
שיעור מתחסנים מרשים נרשם גם בקרב בנו ובני הנוער (גיל 16-19) שם נרשם שיעור התחסנות של 42 אחוז מהנערות והנערים בכפר סבא.
רצ"ב: מנהלת מחלקת על יסודי הדס שרעבי עם רכזת לשון הדס חסון ועם ורד גימלברג, יועצת שכבת י"א ומורה לפסיכולוגיה בתיכון רבין, במתחם החיסונים. צילום: עיריית כפר סבא