אלפים ספדו ליצחק ולד ז"ל "היה לי ולרבים בעיר כדמות אב", ספד ראש עיריית כפר סבא, רפי סער

מאת: אירית מרק

אלפים ספדו לראש עיריית כפר סבא לשעבר, יצחק ולד, ז"ל, מרגע היוודע דבר מותו. ראשי ערים, שרים וחברי כנסת שיגרו תנחומיהם למשפחת ולד, תומר וורדה רעייתו הכואבת.

הלוויה תתקיים היום אחר הצהריים בשעה 1700 בבית העלמין נורדאו. את המנחמים תקבל המשפחה בצופית, מקום מגורי הבן תומר ברחוב הברוש 6. בין השעות 10-14 ואחה"צ בין 16-20. עד ליום שישי השבוע.

נשיא המדינה, יצחק הרצוג שיגר הבוקר מברק למשפחת ולד האבלה "זכור לי היטב הקשר האמיץ, שלך ורדה ושל יצחק עם הוריי אורה וחיים הרצוג, וברבות השנים שוחחנו על כך לא פעם. תמיד נהניתי מחברותו ותמיכתו של יצחק והוא היה לי מקור השראה. מי יתן ולא תדעו עוד צער. מיכל מצטרפת אלי ועם כל משפחת הרצוג, תנחומים רבים וחיבוק גדול".

עוד כתב הנשיא כי "תרומתו לכפר סבא במשך שנים רבות, ופעילותו הציבורית הענפה, ייזכרו לתמיד. תנוחמו בנחת העצומה שהפיק מהעשייה וההשפעה שלו במעגלים רבים".

ראש העירייה, רפי סער "בצער רב ובכאב גדול התבשרתי על מותו של האיש שכה אהבתי, ראש העיר לשעבר יצחק ולד, שנפטר ממחלת הקורונה הארורה. יצחק היקר ליווה אותי מתחילת דרכי בעיריית כפר סבא, והיה לי ולרבים מתושבי העיר כדמות אביצחק הותיר אחריו מורשת מפוארת בבניית העיר והקניית ערכים, בצניעות, ענווה וחכמה המשיך לדאוג לעיר היקרה לו כל כך יום יום, עד ליומו האחרון. אני משתתף בצערם של ורדה ותומר היקרים ויתר בני המשפחה האהובה, ושולח להם את תנחומיי הכנים. העיר כפר סבא בוכה ואבלה, תהיי נשמתו צרורה בצרור החיים ??".
סגן ראש העיר, דני הרוש "כמה כואב ועצוב להתעורר לבוקר שבת עם הבשורה הקשה על מותו של ראש העיר לשעבר, יצחק ולד.
בזכותו של יצחק היקר, שהיה זה ששלח אותי ללימודי הדרכת נוער, התחלתי את השירות הציבורי שלי למען תושבי כפר סבא. יצחק היה לי יותר מראש עיר. עבורי הוא היה חבר, שותף, מוביל דרך ומי שהתרומה האדירה שלו לכפר סבא תישאר תמיד ותמשיך להוביל אותנו לעתיד. רק לאחרונה נפגשתי איתו ועם רעייתו ורדה בפארק העירוני שאת הקמתו יזם, ושלאחרונה אישרה ועדת השמות שאני חבר בה, לקרוא על שמו. אני משתתף בצערה העמוק של המשפחה ומוסר את תנחומיי. יהי זכרו של יצחק ולד ז״ל ברוך".
ייתכן שזו תמונה של ‏‏‏‏3‏ אנשים‏, ‏‏אנשים עומדים‏, ‏עץ‏‏‏ ו‏פעילות בחוץ‏‏
הרב ששון טרבלסי יו"ר המועצה הדתית: המועצה הדתית בכפר סבא מביעה צער על פטירתו של יצחק ולד ז"ל לשעבר ראש העיר .
יצחק ולד היה נוף מולדתו,  מראשוני ובוני העיר כפר סבא. יצחק ולד היה איש של חסד וטוב לב  והקדיש את מיטב שנותיו למען צורכי  העיר. יהי זכרו ברוך ופועלו הרב  יירשם בדברי ימיה של העיר כפר סבא לעד".
יוסי אנטמן:"הכרתי את ולד מקרוב. אבי אלימלך אנטמן ז"ל, שימש כסגנו בעת שהיה ראש העיר. לאחר שאבי סיים את כהונתו, ולד ביקש ממנו להמשיך להיפגש כל יום שישי כדי לדון בסוגיות שונות הקשורות לציבור הדתי בכפר סבא. לולד היה חשוב שכל המגזרים יקבלו מענה הולם ומתאים וזו הייתה אחת מגדולותיו. יהיה זכרו ברוך".

אבי יבין-קלוגר :"לא הכול ידוע על יצחק היקר, הנה דוגמית – ב1992 יצאתי כסא"ל צעיר ע"י צה"ל ללימודי תואר ראשון בבר אילן. יצחק קרא לי וסיפר לי שיש תלונות קשות של הורים על חוג הכדור סל שהיה אז חוג פרטי. הוא ביקש ממני לעשות שם סדר ולהקים עמותה ושכאלה. נענתי לפנייתו הצגתי לו את תוכניתי ואספתי סביבי 6 חברים ויצאנו לדרך בברכתו של ראש עירינו והקמנו עמותה שהפכה ברבות הימים לעמותת מועדון הכדורסל הפועל כ"ס, מועדון מפואר כנראה אף הגדול בארץ.

כן והזכות כל כולה שמורה ליצחק שהגה, יזם, דחף והעניק לנו מעטפת אוהדת, וכל השאר היא לספר ההיסטוריה של כ"ס. זה היה יצחק שלי – ראש העיר שלי חבר ועוד. הייתי תחתיו אף שנים ארוכות דירקטור בחברה הכלכלית כ"ס ויוזמותיו אז כיו"ר החברה הם פרק היסטורי העומד בפני עצמו. יצחק היה אדם מדהים משכמו ומעלה. יהא זכרו של חברי יצחק ולד נצור בלב כולנו לעד".