כפר סבא תקיים את טריאתלון הילדים ה-8

טריאתלון הילדים ה-8 של כפר סבא יוצא לדרך. כ-400 ילדים מתחרים מידי שנה בטריאתלון העירוני, ביוזמת עיריית כפר סבא ובשיתוף קאנטרי כפר סבא, חברת דנאל מוטורס טויוטה ואיגוד הטריאתלון הישראלי. הטריאתלון הכפר סבאי אשר ייערך בקאנטרי כפר סבא, כולל מקצה עממי הכולל תחרות שחייה במקצה 50 מטר, 3 ק”מ של רכיבת אופניים וריצת ק”מ.

התחרות בניהולה של רשות הספורט, תיערך ב-24.9 (יום ו’) – חוה”מ סוכות, ופתוחה לבני 8-15. הרישום לתחרות בעלות 80 שקל, ומותנה בהצגת אישור רפואי ותצהיר ביטוחי תקפים ליום התחרות. בנוסף יש צורך בבדיקת ארגומטריה (בדיקה רפואית במאמץ), מאחת מתחנות הספורט המורשות והמאושרות על ידי משרד הבריאות.

רפי סער, ראש העיר: “כפר סבא היא עיר המאופיינת בקהילה בריאות שנהנית מאיכות חיים גבוהה. מציאות זו ברוח החזון העירוני באה לידי ביטוי במגוון פעילויות קהילתיות ותכנים המעודדים אימוץ פעילות גופנית כחלק משגרת החיים לכל הגילים. אני מזמין את כלל ילדי כפר סבא לקחת חלק בטריאתלון הילדים העירוני שלנו , ומאחל הצלחה לכל המעומדות והמועמדים”

ראש העיר רפי סער וסגנו אורן כהן

סגן ראש העיר אורן כהן, ומחזיק תיק הספורט: “ספורט הוא אמצעי מגבש חברתית ומעצים רגשית ולנו בכפר סבא יש את הזכות לקדם ערכים חשובים אלה כבר מגיל צעיר. אני מודה לכל העושים במלאכה על הפקת טריאתלון הילדים המסורתי ומאחל לכל המתמודדים ומתמודדות היקרים הצלחה רבה בתחרות”.

לפרטים נוספים ולהרשמה: https://www.kfar-saba.muni.il/events/659/