יושב ראש ההסתדרות ארנון בר-דוד ערך ביקור מיוחד במרחב השרון ונפגש עם ראש עיריית כפר סבא

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד ערך היום (ב') ביקור מיוחד במרחב השרון. את הסיור הוביל יו"ר מרחב ההסתדרות בשרון יוחנן נתנזון ויו"ר סניף כפר סבא – הוד השרון במרחב שאול דור

 

את הסיור פתח יו"ר ההסתדרות במרכז הרפואי מאיר בכפר סבא, שם נפגש עם ראשי הוועד, העובדים וההנהלה. מנהל בית החולים ד"ר ירון מושקט הסביר לנוכחים על בית החולים, המחקר והחזון של המקום. יו"ר ההסתדרות הודה לד"ר מושקט ולצוות ההנהלה על האירוח והביע את הערכתו לעוצמה של צוותי בית החולים, כפי שבאה לידי ביטוי בתקופת הקורונה. בר-דוד הוסיף: "אני גאה בכם ובמערכת הבריאות במדינת ישראל".

 

בהמשך ביקר יו"ר ההסתדרות בעיריית כפר סבא, שם נפגש עם ראשי הוועדים, הנהלת העירייה וראש העיר רפי סער. ראש העיר הדגיש את החשיבות של יחסי העבודה עם העובדים וציין כי זהו אחד הדגלים שהוא מניף בגאווה. "ניהלנו מלחמת התשה בקורונה וצלחנו אותה בזכות המסירות וההקרבה של העובדים", ציין סער. בר-דוד הודה לראש העיר וציין כי העיר מנוהלת למופת ואף הדגיש את ההיסטוריה המשותפת וארוכת השנים בין ההסתדרות לכפר סבא

 

בר-דוד המשיך למפעל סנו בהוד השרון, שם נפגש עם העובדים, הוועדים והנהלת המפעל. מנכ"ל החברה אלכס לנדסברג הציג בפני בר-דוד את המספרים שמאחורי המפעל המשגשג והעלה על נס את ערך המשפחתיות הקיים בין ההנהלה והעובדים במפעל. לנדסברג הוסיף כי "כקפיטליסט אני חוזר ואומר, ניתן לחיות ולשגשג עם ההסתדרות, מדובר בגורם תומך ומסייע". יו"ר ההסתדרות הודה על האירוח הלבבי ואמר: "גאווה גדולה לבקר פה ולשמוע מפי העובדים על יחסי העבודה המופלאים הקיימים כאן. אני משוכנע שהצלחתכם הינה פועל יוצא של יחסים אלו".

 

את הסיור חתם יו"ר ההסתדרות באסיפת פורום ועדים מהמרחב. בר-דוד הודה ליו"ר המרחב יוחנן נתנזון ולחברי הוועד על העשייה הברוכה. יו"ר ההסתדרות סיפר לנוכחים על עסקת החבילה שנחתמה זה עתה, וציין כי "בתוך עסקת החבילה הותרנו כספים רבים לעובדים המוחלשים ביותר, בעיקר בתחומי הבריאות והחינוך".

 

לסיור התלוו מנכ"ל ההסתדרות ורמ"ט יו"ר ההסתדרות עו"ד אופיר אלקלעי; סגן יו"ר ההסתדרות ויו"ר אגף ארגון ומרחבים אבי יחזקאל; יו"ר נעמת חגית פאר; יו"ר נעמת במרחב ליזי רכניצר; סמנכ"ל התפעול והשירות בהסתדרות דודו בצלאל ויו"ר הסתדרות עובדי המזון והפרמצבטיקה אליעזר בלו.