אסף מגן יתמודד על ראשות סניף הליכוד בכפר סבא

מאת אירית מרק

מגן הליכוד: אסף מגן, פעיל ליכוד ותיק, צעיר ומוערך מאוד, בן 34, נשוי ואב לשלושה ילדים, יתמודד על ראשות סניף הליכוד בכפר סבא. לדבריו, אם יזכה בראשות הסניף בבחירות המקומיות – פריימריס בליכוד – יתמודד בראשות רשימה גם למועצת העיר.

מגן עובד מזה קרוב לשמונה שנים כעוזרו של חבר הכנסת אופיר אקוניס. בשנה האחרונה מוכר מגן יחד עם צעירים נוספים בפעילותם למען העסקים בעיר. שיפוץ, שיקום וסיוע בפרסומם של העסקים בכוונה למנפם.

עד כה לדבריו, התגובות חיוביות מאוד "התגובות טובות מאוד ויש תמיכה רחבה מכל מקום", אומר מגן "עשינו מפקד צעירי ליכוד לאחרונה וראינו שיש תמיכה".

אסף מגן

 

 

 

על פי חוקת הליכוד הארצי, בזמן בחירות ארציות, לא נערכות בחירות מקומיות בסניפים, כך שהפריימריס ככל הנראה יידחו לשנה הבאה למועד כלשהו לפני הבחירות המקומיות, זאת באם יתקיימו בחירות ארציות השנה.

הסיכוי שלך לנצח גבוה יותר משל אורן כהן?

"אנחנו כרגע למען הטוב ביותר למען הליכוד בכפר סבא. חיבור מפלגות ימין בעיר יחד למטרה אחת. יש גישושים, פניות. הרשימה של איתן צנעני תגדל לדעתי אבל יש פעילי ימין הרוצים להתאחד לרשימה אחת".

יש עוד מתמודדים על ראשות הליכוד חוץ ממך?

"כן, וזה מבורך, לא מפחדים מדמוקרטיה. שמעתי על כמה שמות של אנשים מוכרים, מתנגדי אורן כהן".

תתמודד למועצה או לראשות?

"לא, לא, למועצה. לראשות אנחנו משאירים לגדולים. היינו בבחירות עם רפי סער ואנחנו עם רפי. שנדע מועמדים סופיים, נחליט".

איך אורן מקבל התמודדותך מולו?

"הוא יודע וזה לא משנה לו. אנחנו חברים. אבל אנחנו רוצים לעשות משהו חדש בעיר".

מה הסיכוי שלך?

"בואי נראה, זה הבוחר יחליט. אני חושב שאני אנצח".

 

 

 

תגובות

אלי חיון פעיל ליכוד "אורן כהן הוא יו"ר הסניף! כל הסניף מאוחד תחת הנהגתו. אורן כהן יו"ר הסניף כבר 20 שנה. פעילי הליכוד בכפ"ס תומכים בהנהגתו של אורן כהן! (כולל אסף מגן)".