עיריית כפר סבא הנציחה את שחקני הכדורגל עדן מוסאי ז”ל, עידו רוזנס ז”ל, ועומר חג’בי
עיריית כפר סבא הנציחה את שחקני הכדורגל עדן מוסאי ז”ל, עידו רוזנס ז”ל, ועומר חג’בי ז”ל בקריאת שלש קבוצות במחלקת הנוער על שמם
ביום רביעי השבוע ערכה עיריית כפר סבא באמצעות מחלקת הנוער ברשות הספורט העירונית את טקס הסיום של מועדון הכדורגל קפלן- בית”ר כפר סבא לכבוד תום עונת הכדורגל לשנים 2021-2.
באירוע שהתקיים באולם אשכול הפיס בכפר סבא, בהנחייתה של מזכירת המועדון ענת סויסה, נכחו כ- 200 שחקנים, הורים ואורחים נכבדים.
האירוע התקיים במעמד ראש העיר רפי סער, מ”מ וסגן ראה”ע דני הרוש, מחזיק תיק הספורט וסגן ראה”ע אורן כהן, מנהל רשות הספורט העירונית שאול מיטלברג וכן שלש משפחות שכולות שבניהם שיחקו שנים לא מעטות במחלקת הנוער ונפטרו, עדן מוסאי ז”ל שנהרג בעת שירותו הצבאי, עידו רוזנס ז”ל, אשר נפטר ממחלה קשה ועומר חג’בי ז”ל אשר נפטר בעת שירותו הצבאי.
בטקס המרשים הוענקו גביעים לשחקני מצטיינים במחלקת הנוער.
מחלקת הנוער של בית”ר כפר סבא חילקה לשחקני העבר ולמשפחותיהם כבוד והנציחה זיכרונם, תוך קריאה של שלש קבוצות במחלקת הנוער על שמם, וכן הוקרנה במהלך הטקס מצגת על חייהם של השלושה.
“עיריית כפר סבא גאה להנציח את השחקנים שאינם איתנו עוד בקריאת קבוצות הנוער בהן התחנכו ושיחקו, על שמם,״ אמר *ראש העיר רפי סער*, ״אנו מאמינים בכפר סבא בהכשרת הספורטאים לעתיד כשחקני כדורגל תוך כדי שילוב של לימודים, חינוך לערכים ותרומה לקהילה, כפי שמקובל במועדונים הגדולים בעולם. אני מתגאה בכך שהספורטאים הצעירים שלנו זוכים להכשרה תוך שילוב והחדרת ערכים חיוניים כמו ‘ואהבת לרעך כמוך’, ושימוש בספורט כדרך חיים חינוכית”.
*סגן ראה”ע ומחזיק תיק הספורט בעירייה אורן כהן*: “מועדון הכדורגל קפלן בית”ר כפר סבא הוא מקבוצות הנוער הטובות והמבטיחות ביותר בישראל. אנו מאמינים בכפר סבא בטיפוח הדור הצעיר והכנתו להמשך דרכו בכדורגל ובספורט בכלל, תוך הצמחה של שחקנים צעירים שיהוו את הבסיס לקבוצות בוגרות, הן של מועדון בית”ר הארצי והן בקבוצות אחרות בליגות הגבוהות. ברכות על סיום מוצלח של העונה ובהצלחה מרובה בהמשך הדרך”.
*מנהל מחלקת הנוער של בית”ר כפר סבא, אשר אלקובי* נשא דברי סיכום לעונה שנסתיימה, וכן דברים מרגשים על שלושת השחקנים שנפטרו במהלך השנים וסיכם במילים: “זו הזדמנות להודות לעיריית כפר סבא, לראש העיר מר רפי סער, לאורן כהן מחזיק תיק הספורט וסגן ראש העיר, ולדני הרוש ממלא מקום וסגן ראש העיר, למנהל רשות הספורט שאול מיטלברג ולכל עובדי מחלקת הספורט המדהימים והמסורים על התמיכה והעזרה למועדון לאורך השנים”
ייתכן שזו תמונה של ‏‏‏‏5‏ אנשים‏, ‏אנשים עומדים‏‏ ו‏בתוך מבנה‏‏