בחירות לראשות סניף מרצ בכפר סבא: ייערכו ב-30/6
מאת: אירית מרק

בתאריך 30/6 ייערכו בחירות בסניפי מרצ בארץ לראשות הסניפים. בכפר סבא המתמודד הראשון שהכריז על מועמדותו הוא קובי פדווה, הזוכה לתמיכת היו”ר הנוכחי המכהן גם כיו”ר סיעת מרצ, עילאי הרסגור הנדין. הרסגור הנדין עצמו החליט שלא להתמודד לראשות הסניף וככל הנראה יפרוש מהפוליטיקה המקומית בסוף הקדנציה הנוכחית.

הרסגור הנדין הודיע לכתבת אתר החדשות המוביל השרון פוסט כי הוא תומך במועמדותו של פדווה. “קובי פדוה הוא אחד מהפעילים המרכזיים ביותר במרצ כפר סבא ותרם רבות להצלחתנו, בין השאר בנושאי התחבורה הציבורית, לרבות בשבת, ועידוד רכיבת האופניים בעיר. כמי שהוכיח את עצמו שוב ושוב ולקח חלק משמעותי במערכות הבחירות לכנסת, בפעילות השוטפת של מרצ ובשלל תחומי התנדבות למען הקהילה, אני בטוח שקובי יוביל את סניף מרצ כפר סבא בהצלחה וימשיך את הדרך שאנחנו הולכים בה למען כפר סבא פלורליסטית מקיימת ומכילה”, כך לדברי הרסגור הנדין.

המתמודדת לרשימת מרצ קרן גרשון מסרה כי טרם החליטה האם להתמודד לראשות הסניף. המתמודדת קארין אוחיון הבהירה כי תתמודד רק לראשות מועצת העיר מטעם מרצ

עילאי הרסגור-הנדין. צילום- ליאור פילשטיינר

לסניף מרצ בכפר סבא 4 מנדטים זו הקדנציה השניה.

קובי

בניגוד לעבר, יוכל גם היו”ר הנבחר בסניף, להתמודד לראשות הרשימה למועצת העיר.

הבחירות ליו”ר הרשימה למועצת העיר, יערכו כשמונה חודשים לפני מועד הבחירות המוניציפאליות, הבחירות ייערכו בשני סבבים: בחירות לראש/ת הרשימה ובחירות לחברי הרשימה הנוספים. על פי חוקת מרצ, בכל רשימת מועמדים של מרצ יהיה ייצוג הולם לשני המינים, כך שבכל שלושה מקומות ברשימה, לרבות ראשה, יהיה לפחות נציג אחד מכל מין. היה ולא תוגש מועמדות של נציג אחד המינים, יודיע על כך יו”ר ועדת הבחירות המקומית ליו”ר ועדת הבחירות המרכזית, על מנת לקבל את אישור הוועדה להרכבת הרשימה, ללא קיום הייצוג”