רס”ר ברק משולם ז”ל מכפר סבא נרצח הלילה בצומת רעננה
מאת: אירית מרק
רס”ר ברק משולם ז”ל, שוטר מתחנת כפר סבא, נרצח הלילה בעת מילוי תפקידו, ע”י תושב רמאללה במהלך פריצת מחסום משטרתי ברכב גנוב. בצומת רעננה.
.

במהלך הלילה איבדנו שוטר יקר, רס”ר ברק משולם ז”ל, במהלך פעילות מבצעית בגזרת מרחב שרון, לאחר שתושב רמאללה עפ”י החשד רצח אותו בעת פריצת מחסום משטרתי ברכב גנוב בו נהג סמוך לצומת רעננה.

על פי הודעת המשטרה הראשונית :”שוטר נדרס למוות בצומת רעננה במחסום, במהלך נסיון המלטות. שוטרי תחנת כפר סבא עצרו כעת באזור השרון תושב רמאללה כבן 17 בתום סריקות בסיוע מסוק משטרתי, לאחר שדרס למוות שוטר במחסום משטרתי ונמלט מהמקום.
השוטרים עצרו את החשוד בתום סריקות רגליות צפונית לזירה, לאחר שדרס את השוטר ונמלט מהרכב אותו גנב עפ”י החשד קודם לכן מאזור גוש דן.
בהערכת מצב בזירה, הנחה מפקד המחוז-ניצב אבי ביטון, כי את החקיֹרה תנהל היחידה המיוחדת ללוחמה בפשיעה במרחב שרון בשת”פ יחידת הבוחנים של מחוז מרכז”.
ברק משולם ז”ל
ברק ז”ל, יליד 1992 החל דרכו במשטרה בשירות חובה כלוחם מג”ב בין השנים 2011-2014 ומיד לאחר מכן התגייס למשטרה כסייר בתחנת כפר סבא.
במותו, הותיר אחריו אישה ושני ילדים. הורים ושני אחים.
על מועד הלוויה תבוא הודעה בהמשך.
יהי זכרו ברוך!
ראש העירייה רפי סער :”בבוקר קשה זה אני מוסר את תנחומיי למשפחתו של רס״ר ברק משולם, בן 29 תושב העיר, אב לשני ילדים, שנדרס למוות הלילה בעת מילוי תפקידו בצומת רעננה. הדורס גדע במעשה נפשע את חייו של אדם צעיר שכל חייו היו לפניו, ופעל באומץ לב כדי להגן על הביטחון של כולנו. טרגדיה נוראה ובלתי נסבלת. אני קורא למשטרה לחקור את המקרה ביסודיות ולהפיק את הלקחים הראויים כדי למנוע הישנות מקרים איומים שכאלו. למשפחת השוטר שנהרג אני רוצה לומר: ליבי אתכם. אנו בעירייה עומדים לרשותכם בכל צורך ועניין. שלא תדעו עוד צער”.