הצעדה להחזרת הבנים, הדר גולדין, אורון שאול ואברה מנגיסטו, יצאה אתמול מגן הזיכרון בכפר סבא
אתמול (יום ד) יצאה מגן הזיכרון בכפר סבא, צעדה למען החזרת הבנים, הדר גולדין, אורון שאול ואברה מנגיסטו.
את הצעדה לזכרו יזמו בני משפחת גולדין.
לאחר ההתכנסות, תדריך המשטרה ומילותיהם של הוריו של הדר, שמחה ולאה ושל אחיו התאום צור גולדין, נשא דברים גם ראש העיר רפי סער.
לצעדה הצטרפו חברי המועצה דני הרוש, אמיר קולמן, מנהלי אגפים, עובדי עירייה וציבור גדול שעזב כלל עיסוקיו והגיע לקחת חלק בצעדה המשמעותית להשבת הבנים. הצעדה אובטחה בכוחות משטרה גדולים לצד כוחות שיטור וסיור עירוניים.
״חלפו 8 שנים מאז נהרג ונחטף סגן הדר גולדין שלנו. 8 שנים שהוריו, לאה ושמחה, אחיו ואחותו, וכולנו איתם – מחכים לשובו הביתה”, *אמר ראש עיריית כפר סבא רפי סער*, “ממשלת ישראל חייבת לעשות הכל להשיב את חייליה ושבוייה משדה הקרב- זו חובתנו המוסרית!
“אני קורא לאזרחי ישראל להירתם למאבק החשוב להחזרתם של חיילי צה”ל ואזרחיה- הדר גולדין, אורון שאול ואברה מנגיסטו, הביתה. נמשיך לחבק את המשפחות ולעמוד לצדם״.
*חבר מועצת העיר אמיר קולמן*: “8 שנים שחיילי צה”ל, סגן הדר גולדין וסמ”ר אורון שאול, מוחזקים בעזה בידי החמאס. שנים שמשפחות גולדין, שאול ומנגיסטו ממתינים לחזרת הבנים הביתה. הבוקר יצאנו בצעדה המונית, מכפר סבא לכיוון עזה עם המסר החשוב של “השבת הבנים”. תושבי כפר סבא יחד עם כל בית ישראל קוראים לממשלת ישראל להפסיק עם המצב הקיים ולהשיב את הבנים הביתה. אני מודה לגורמים העירוניים ולמשטרת כפר סבא על הסיוע והארגון שאיפשר את קיום הצעדה בצורה מסודרת ומופתית וקורא לכל הציבור בישראל להצטרף לצעדה, איש איש כפי יכולתו.”.
הצעדה, אותה הובילו משפחתו של הדר גולדין ז”ל, התקדמה לאורך רחוב ויצמן מערבה עד לרחוב טשרניחובסקי, שם פנו הצועדים ימינה והתחברו לכביש 4 לכיוון דרום. הצעדה תתבצע בשלשה מקטעים שאליהם ניתן יהיה להצטרף בכל שלב – הצעדה תצא כאמור מכפר סבא ותסיים את מסלולה ביום זה סמוך לקניון “שער ראשון” בראשון לציון. ביום חמישי, הצעדה צפויה להתקדם מכיוון ראשון לציון עד לקיבוץ ניצנים. למחרת, הצעדה תצא מניצנים לכיוון גדר רצועת עזה, שם תסתיים.