יצחק ולד ז”ל יונצח בפארק העירוני וגם: עיריית באקה-ג’ת תנציח שמו בכיכר המרכזית בעיר
רבים הגיעו לאזכרתו של ראש העיר לשעבר, יצחק ולד ז”ל
בכפר סבא יונצח שמו בפארק העירוני.
עיריית באקה-ג’ת הודיעה על כוונתה להנציח שמו בכיכר המרכזית בעיר
בחמישי נערכה בבית העלמין ברחוב נורדאו אזכרה לראש העיר לשעבר של כפר סבא, יצחק ולד ז”ל, במלאות שנה למותו.
האזכרה, שנערכה ע”י משפחתו, התקיימה במעמד ראש העיר רפי סער, משפחת ולד, חברי מועצה, עובדות ועובדי עירייה, תושבים רבים ומכובדים נוספים.
יצחק ולד ז”ל, שימש כראש עיריית כפר סבא בין השנים 1982- 2003. הוא היה ראש העיר הראשון שנולד, גדל והתחנך בכפר סבא, בנם של יפה ואליעזר ולד – משפחה ותיקה ושורשית, מאנשי ארץ ישראל היפה והטובה.
את טביעות האצבע של ולד ז”ל ניתן לראות עד היום כמעט בכל רחוב וסמטה בכפר סבא – תבנית נוף מולדתו. בתקופת כהונתו כראש העיר, ביצע מהפכות בתחומים רבים, הגה ויזם את בניית הפארק העירוני שייקרא בקרוב על שמו, הקים שכונות חדשות, העלה על נס את מערכות החינוך והתרבות, פיתח אזורי תעשייה, בנה מוסדות רבים והכפיל את אוכלוסיית העיר. בשנת 2010 הוענק לו תואר אזרח כבוד” של כפר סבא.
בעקבות הודעתו של ראש העיר רפי סער בשנה שעברה, בדבר הכוונה להסב את שם הפארק העירוני בכפר סבא ע”ש יצחק ולד, הכריזו בעיריית באקה-ג’ת על הכוונה לקרא לכיכר מרכזית בעיר על שמו, במטרה להוקיר את מי ששימש כראש הוועדה הקרואה של עיריית באקה-ג’ת בין השנים 2006- 2011. ועדת השמות צפויה לאשר את המהלך בקרוב.
יצחק ולד הלך לעולמו בבית החולים מאיר בחודש ספטמבר 2021, לאחר שנדבק בנגיף הקורונה.
*ראש העיר רפי סער:* “המצוות שעשה יצחק במהלך חייו הן אבני דרך שלאורן אנחנו צועדים היום. יצחק ראה את תפקידו כשליחות. מגיע לו שנזכור ונזכיר אותו, ולכן אני מתחייב: בט”ו שבט הקרוב נקיים טקס מיוחד בו נכריז על פארק כפר סבא כפארק על שם יצחק ולד. זה המעט שאנחנו יכולים לעשות כדי להנציח את ראש העיר, שכולנו מתגעגעים אליו מאוד. בסיפור של כל עיר יש עמודי תווך עליהם עומדת העיר, על ערכיה, הרוח והמעשים שבה ואנשיה. מעטים מאוד הם עמודי התווך האלה. יצחק היקר היה עמוד תווך מרכזי של העיר שלנו ונמשיך את המורשת שהותיר לנו בלכתו”.