אולם ספורט חדש לחטיבת יורם טהרלב בשכונת הזמר העברי בשכונה הירוקה 60
בשורה לתלמידי ותלמידות החטיבה החדשה:* עיריית כפר סבא מקדמת בימים אלה את הקמתו של אולם ספורט חדש לחטיבת יורם טהרלב בשכונת הזמר העברי (שכונה ירוקה 60), באמצעות החברה הכלכלית לפיתוח כפר סבא. זאת בהובלתו של ראש העיר רפי סער, ולאחר שמועצת העיר אישרה אתמול (יום ד’ 2/11) את פרוטוקול ועדת הכספים העירונית.
חטיבת יורם טהרלב (החטיבה החדשה) הוקמה על ידי העירייה, באמצעות החברה הכלכלית לפיתוח כפר סבא, לפני כשלוש שנים והיא מונה כ-540 תלמידות ותלמידים. החטיבה, המשתרעת על שטח של 5,800 מ”ר ושלאחרונה הוחלט כי תיקרא על שמו של המלחין יורם טהרלב, אף זכתה בפרס רכטר היוקרתי לאדריכלות, בגין עיצובה החדשני וחללי הלמידה הייחודיים שבה.
אולם הספורט שצפוי להיבנות בחטיבה, ישרת מאות תלמידות ותלמידים, הן במסגרת שעות הלימודים והן במסגרות החינוך הבלתי פורמליות.
פרויקט זה מתווסף לפרויקטים רבים נוספים בתחום החינוך שמקדמת ומבצעת העירייה זה כארבע שנים כחלק ממהפכת החינוך, כאשר רק לפני כשבוע זכה בית הספר רמז המחודש שבמזרח העיר לאות האדריכלות 2022, בגין עיצוב ובניית חללי הלימוד החדשניים ושדרוג מבנה עציון הישן.
*ראש העיר, רפי סער:* “אנו ממשיכים לפעול לשדרוג המרחבים הציבוריים והקמת מתקנים עירוניים לרווחת תושבינו. הקמת אולם הספורט החדש לחטיבה יאפשר לתלמידיה לקיים פעילויות חינוך גופני ופעילויות בית ספריות, כמו גם פעילויות של החינוך הבלתי פורמלי במתקן חדיש, המותאם למאה ה-21”.
*יו”ר הנהגת ההורים בחטיבת יורם טהרלב, רוז ברודו:* “קיימנו פגישות עם ראש העיר והסברנו את חשיבות קידום אולם הספורט. אנו מודים לראש העיר רפי סער שהבין את החשיבות והצורך לבניית האולם ומברכים על השיתוף פעולה”.
*רצ”ב: אולם הספורט החדש שייבנה. הדמיה: החברה הכלכלית לפיתוח כפר סבא*
ייתכן שזו תמונה של ‏‏‏18‏ אנשים‏ ו‏פעילות בחוץ‏‏