משפחת ברוך מכפר סבא סייעה לדייר רחוב "כשסיפרו לנו שנמצא מקום והוא לא ישן הלילה ברחוב, התרגשתי כל כך ודמעות היו לי בעיניים"
מאת: אירית מרק
ספיר ברוך ואביה סייעו לדייר רחוב ודאגו לו למזון ובגדים חמים "הדרך הייתה לא פשוטה אבל בעזרת עיריית כפר סבא, הרווחה ובזכות תרומות של כמה אנשים טובים כאן הצלחנו לדאוג לו למקום חם לישון בו ולהתחיל את הדרך מהתחלה", סיפרה ספיר בקבוצת כפר סבא שלנו וזכתה לתגובות רבות חמות "אם לומר את האמת בתחילת הדרך היו לי ספקות לגבי התהליך אבל משהו באיש הזה לא נתן לי לשחרר, הרגשתי כאילו הוא חלק מהמשפחה שלי! בדיוק עכשיו אני חוזרת מהבית החדש של אלי. אמנם זאת רק ההתחלה ויש עוד דרך ארוכה בשביל שאלי יחזור לעבוד ויצליח לשקם את עצמו! אבל … ויש אבל גדול, אם לא אבא שלי שדאג לו כמו עוד ילד שלו לא היו בי את הכוחות להאמין שנוכל לעזור לו".
לדברי ספיר, היו כאן המון אנשים טובים שתרמו ואפילו כאלה שדאגו יום יום לשאול לשלומו והאם אפשר לעזור "ועל זה אני אסירת תודה".
"כשכל זה התחיל הרגשתי כל כך מחויבת ופחדתי לשחרר, בכל לילה שהלכתי לישון במיטה שלי נשבר לי הלב לרסיסים שהוא שוכב על הרצפה מתחת לבית שלי. היום ששאלתי את אלי מה החלום הכי גדול שלו הוא סיפר לי שהוא רק רוצה לעבוד ולפרנס את עצמו בכבוד, להיות עצמאי הוא קרא לזה ! אחרי ששכנעתי אותו לחלום בענק הוא אמר שהחלום הכי גדול שלו הוא להקים בית ומשפחה משלו.
"כשסיפרו לנו שנמצא מקום עבורו ושהוא לא ישן הלילה ברחוב, התרגשתי כל כך ודמעות היו לי בעיניים … והוא בעדינות נפש מיוחדת להפליא רק אמר תודה ! תודה ששמענו בכל פעם שעשינו בשבילו משהו. ששאלתי אם הוא מתרגש הוא אמר שכן ושזה רק בזכותנו. אני לא מרגישה שעשינו משהו שלקח מאיתנו אלא ההפך, זה נתן לנו הרבה יותר ממה שאלי יודע בכלל!
אני רוצה לומר תודה!, לכל מי שעזר, תרם ואפילו רק שאל לשלומו. אין לי מילים להודות על כך . תודה ענקית לעו״ד של עיריית כפר סבא דניאל אוטמזגין שליווה והתעניין בכך שהדברים מתנהלים כמו שצריך. למחלקה לשירותים חברתיים בתל חי. לרונית המקסימה שדאגה להביא את אלי למקום ראוי עבורו. תודה ענקית לאבא שלי הצדיק שהצליח לרתום את כל המשפחה לעזור לאדם המיוחד הזה. תודה על הערכים והחינוך שאתה מנחיל בנו, זכיתי להיות הבת שלך. אבל בעיקר תודה לה׳ יתברך על ההזדמנות לעשות מעשה טוב, מעשה שנתן לנו הרבה יותר ממה שלקח מאיתנו. התמונות פורסמו באישור, וזה המעט שאני יכולה לחשוף מבלי לפגוע בפרטיותו של אלי ! ".