לראשונה בכפר סבא: הצעת התקציב השוטף לשנת 2023, שאושרה השבוע בוועדת הכספים העירונית, חצתה את מיליארד השקלים

על פי הצעת התקציב, כ-45 אחוז מהתקציב השוטף מיועדים לחינוך, ותקציבי הביטחון, הספורט, הרווחה והתרבות – יעלו

ראש העיר רפי סער: “אנו ממשיכים להתנהל באחריות, תוך שמירה על תקציב מאוזן וראיית כל צורכי תושבינו, על מנת להעניק לאוכלוסייה בכפר סבא את השירותים הטובים ביותר בעיר ולשמור על איכות החיים הטובה ביותר בישראל”

ועדת הכספים של עיריית כפר סבא אישרה ביום שני השבוע (12/12/2022) את תקציב העירייה לשנת 2023, כאשר לראשונה חצה התקציב השוטף של העירייה את מיליארד השקלים, ותקציב הפיתוח עומד על כ-182 מיליון שקלים. סך התקציב הכולל (תקציב שוטף + תקציב פיתוח) מסתכם בסכום של כ-1.22 מיליארד שקלים.

עיריית כפר סבא

על פי הצעת התקציב, שתובא לאישור מועצת העיר, עומד תקציב החינוך על סך של כ-466 מיליון שקלים, המהווים למעלה מ-45 אחוזים מהתקציב השוטף – עלייה של כ-46 מיליון שקלים לעומת השנה שעברה.

עוד כוללת הצעת התקציב, שתובא לאישור חברי מועצת העיר בסוף חודש דצמבר, עלייה של כ-7 אחוזים בתקציב התברואה והניקיון, שיעמוד על סך של כ-83 מיליון שקלים, בתקציב הרווחה שיעמוד על כ-108 מיליון שקלים, ובתקציב התרבות והספורט שיעמוד בשנת 2023 על למעלה מ-62 מיליון שקלים.

תקציב הפיתוח לשנת 2023 עומד כאמור על כ-182 מיליון שקלים, הכוללים בין היתר את המשך עבודות החידוש והשדרוג של המרחבים הציבוריים ברחבי העיר, לרבות תשתיות, שיפוץ, בנייה והנגשה של מוסדות חינוך ברחבי העיר ועוד.

ראש העיר, רפי סער: “אנו ממשיכים להתנהל באחריות, תוך שמירה על תקציב מאוזן וראיית כל צורכי תושבינו, על מנת להעניק לאוכלוסייה בכפר סבא את השירותים הטובים ביותר בעיר ולשמור על איכות החיים הטובה ביותר בישראל. אני רוצה להודות לחברת המועצה ויו”ר ועדת הכספים העירונית, לירית שפיר שמש, למנכ״ל העירייה יובל בודניצקי, לגזבר העירייה צחי בן אדרת ולכל צוותי המקצוע בגזברות העירייה ואגף אסטרטגיה, על העבודה המקצועית בהכנת התקציב העירוני, ואני סמוך ובטוח כי נמשיך להוביל את כפר סבא קדימה, למען עתיד תושבינו וילדינו”.