הצעה לסדר-הגנה על מערכת החינוך בכפר סבא

ביום רביעי תעלה לדיון הצעה לסדר מטעם חברת המועצה עו"ד עדי לוי סקופ וסיעת מרצ בראשות חברת המועצה פליאה קטנר, שמטרתה להגן על מערכת החינוך העירונית וכלל התכניות החיצוניות המועברות בביה" ס כיום בפני פגיעה לאור העברת סמכויות היחידה לתכניות חיצוניות לידיו של אבי מעוז.

עדי לוי סקופ

עו"ד עדי לוי סקופ, חברת מועצת העיר ויו"ר מועצת נשים: "מערכת החינוך בכפר סבא מקדמת ומקדשת שוויון הזדמנויות, שוויון מגדרי, גיוון והכלה ופלורליזם ואנחנו כאן כדי לוודא שהיא תמשיך לשמור על ערכי אילו ועל צביונה כיהודית, דמוקרטית, שוויונית וליברלית.
לא נאפשר כל פגיעה בתוכניות החינוכיות ו/או בפעילויות המועברות במסגרות החינוכיות בעיר ונעמוד בפני כל ניסיון כזה כחומה בצורה".

חברת המועצה ויו" ר סיעת מרצ פליאה קטנר: "לאור המהלכים שהתרחשו בממשלה, עלינו בשלטון המקומי להתאחד כגוף אחד ולשמש מגן על מערכת החינוך היקרה שלנו בכפר סבא. כפר סבא נודעת בחינוך שלה בכל רחבי הארץ, ולא בכדי הורים צעירים עוברים לכאן כשילדיהם מגיעים לגיל בית ספר. על כן עלינו לשמור על המערכת הזו כפלורליסטית, פתוחה ומקבלת ולהמשיך עם התוכניות המיוחדות שלה גם אם מבחוץ רוצים ומנסים לפגוע בהן".

מאת: אירית מרק