בפעם השלישית בחודשים האחרונים בוטל אירוע פורום משפחות שכולות בכפר סבא על ידי ארגון בצלמו

מאת: אירית מרק

חשיפה בלעדית באתר החדשות המוביל קול כפר סבא: בפעם השלישית בחודשים האחרונים בוטל אירוע פורום משפחות שכולות בכפר סבא על ידי ארגון בצלמו.

מאמות כפר סבא – כאן

פורום משפחות שכולות של משפחות ישראליות ופלסטיניות יזם אירוע בכפר סבא והפעם בתיכון אורט שפירא. ההורים פנו לארגון בצלמו ואלה דאגו לבטל מיד עם השמע הדבר.

על פי התכנון, פורום משפחות שכולות אמור היה להגיע מחר לתיכון אורט שפירא בעיר. הדבר נודע לחגית חבה שץ, אחות שכולה, שאחיה נפל בקרב בחומת מגן. חגית מיד פנתה לארגון בצלמו, ולמנהלת בית הספר במכתב תלונה שבו כתבה בין היתר :,אחי מנש׳ מנשה חבה היד, בוגר תיכון אורט שפירא, נהרג במבצע חומת מגן מילואים ראשונים שלו. בן 22 היה. למה בית הספר לא מזמין את ההורים של משפחות חללי העיר! הם רוצים שהנוער ישמע על מוטיבציה על איך שממשיכים לחיות! כי אין לנו ארץ אחרת! במקום זה מביאים משפחות של מחבלים שמשתוקקים לרצוח אותנו ! בגללל שאנחנו יהודים. אני בעד שיח הגון וישר לשמוע צדדים אחרים אבל לא מחבלים. לא על חשבון דם של חיילים שלנו".

מנשה חבה ז"ל

 

 

 

 

 

 

 

 

 

חגית ציינה שבנה מנשה שקרוי על שם דודו מנשה שנפל בקרב היה מזועזע היום לשמוע מהמחנכת שמחר הארגון הזה מגיע לבית הספר. אמו הנסערת כאמור, פנתה לארגון בצלמו בבקשה שיפעלו כמו במקרים הקודמים לבטל את האירוע.

דקות לאחר מכן, הארגון יצר קשר עם הנהלת הבית הספר וכן מנהלת אורט הארצית והנהלת העיר ובעקבות לחץ שהפעילו ועד הורים בוטל האירוע.

כפר סבא שלנו- הקבוצה הגדולה והמובילה בעיר 

במכתבו להנהלת אורט ציין גליק שרק בחודשים האחרונים פעמיים בוטל אירוע דומה בכפר סבא שכן הן התלמידים והן ההורים לא מוכנים לשמוע על הארגון המשווה בין חיילי צה"ל המוסריים למחבלים הגיבורים.

מנהלת בית הספר טענה בפניו שבפורום לא חברים משפחות מחבלים אולם שי גליק יו"ר בצלמו הראה כי באתר הפורום ישנם בני משפחה של מחבלים שהתנדבו לשרת בחיזבאללה.

בעקבות המחאה הציבורית כאמור בוטל אירוע זה. ביטול זה מצטרף לביטול מלפני מספר חודשים מתיכון גלילי שגם בו תוכנן להתקיים אירוע דומה וגם אז בעקבות לחץ בצלמו וסגן ראש העיר אורן כהן בוטל וכן לאירוע הפיצוי שהיה אמור להתקיים במבנה עירוני בעיר בוטל בהוראה ישירה של ראש העיר בעקבות פניית בצלמו.

שי גליק.מנכ"ל בצלמו

 

 

שי גליק מנכ"ל בצלמו מסר: פעם שלישית חזקה. אני מקווה שמעתה והלאה לא יתקיימו עוד שום אירועים של פורום קיצוני והזוי זה בבתי ספר, תיכונים , מבנים קהילתיים ובכלל. מדובר בגוף קיצוני שפוגע קשות במשפחות השכולות וצה"ל. יחד עם זאת מצער ששוב ושוב משפחות שכולות נאלצות להילחם במנהלי בתי הספר שלהם. אני קורא לשר החינוך לכתוב כבר את רשימת הארגונים שאסורה להם להיכנס לבתי ספר ובראשם פורום משפחות השכולות".