חבר מועצת העיר בכפר סבא, ניצב בדימוס, יוסי סדבון הגיע עם חבריו הניצבים למחות ולהפגין "החלטנו שאין די בדיבורים ויש לעשות מעשה ולפעול"

במוצאי שבת 11/03/32 שעה 1900התכנסו ברחוב קפלן תל אביב עשרות ניצבים ורבי ניצבים להפגנה. הפעם לא כשומרים על הסדר אלא כמפגינים.
לטובת ההפגנה הודפסו חולצות " ניצבים להגנת הדמוקרטיה".

חבר מועצת העיר בכפר סבא, יוסי סדבון הצטרף עם רעייתו נעמי למחאת הניצבים. לאתר החדשות המוביל, קול כפר סבא, אמר סדבון "הסיבה להפגנת הניצבים הינה המגמה שמוביל השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר להפוך המשטרה לזרוע פוליטית שלו, תוך התערבות בוטה בהחלטות מפקדים ומתן הנחיות להפעלת כוח שלא בסמכות שכן על פי החוק רק מפקד המחוז רשאי לעשות ורק כאשר הנסיבות מצדיקות הפעלת כוח. המשטרה חייבת לתת שירות שוויוני לכלל האוכלוסייה ללא הבדל מין, דת, גזע ולאום. קיים חשש אמיתי שפעולות השר יפגעו בחובה חשובה זו".

עוד בנושא המחאה גם בקבוצת כפר סבא שלנו – לחצו כאן להצטרפות 

 

יוסי סדבון ורעייתו נעמי

 

עוד אמר סדבון "פעולות השר להדחת מפקד המחוז שפעל בשיקול דעת כדי לאפשר את המחאה ללא נפגעים מיותרים בוצעה בדרך לא ראויה בעיצומה של ההפגנה ללא תאום מוקדם עם מפקד המחוז.
טענת "סבב מינויים" אינה נכונה ומדובר בפועל בהדחה המחייבת שימוע שלא בוצע לקצין. המשטרה בעת הזאת נקרעת נוכח העומס הבטחוני, הפלילי ומחויבת גם בטיפול במאות מוקדי הפגנות בו זמנית ברחבי הארץ. בעת הזאת החלטנו שאין די בדיבורים ויש לעשות מעשה ולפעול. נרתמנו להגנת הדמוקרטיה ולהגנת המשטרה. התקבלנו חברי ואני בחום רב על ידי עשרות אזרחים שהגיעו ואמרו לנו תודה וכמה זה חשוב שהצטרפנו למאבק נגד ההפיכה המשטרית שתשנה את הדמוקרטיה בדרך לדיקטטורה".