עיריית כפר סבא נפרדת ממנהלת החברה הסוכנותית, אליזה רגב, שיצאה לגמלאות לאחר 45 שנות עשייה

עיריית כפר סבא נפרדת ממנהלת החברה הסוכנותית, אליזה רגב, שיצאה לגמלאות לאחר 45 שנות עשייה

אמש (יום ב) ערכו עובדות ועובדי עיריית כפר סבא פרידה מרגשת מאליזה רגב, שיצאה לגמלאות אחרי 45 שנות עשייה בתפקידים שונים בעיריית כפר סבא. רגב, שהגיעה לעירייה בשנת 1977, עוד בתקופתו של ראש העיר דאז זאב גלר ז”ל, משאירה אחריה חותם ועשייה רב מערכתית.

רגב, מנהלת החברה הסוכנותית, עסקה לאורך השנים בפעילות רבה ומגוונת למען תושבות ותושבי העיר, וכיהנה בין היתר כמנהלת פרויקט שיקום שכונות בשנות ה-80, מנהלת בית ספיר, פעלה לקידום החינוך הבלתי פורמאלי, לחיזוק קשרי השותפות עם קהילת קולמובוס ועוד.

ראש העיר רפי סער: “עשייתה של אליזה שזורה לאורך כל כך הרבה שנים בכפר סבא, בכל כך הרבה מקומות. אני הכרתי את אליזה בתחילת שנות ה-90, כשהייתי פעיל חברתי בשכונות העיר, שם היא פעלה בשליחות כבר משנות ה-70. עשינו יחד פרויקטים משותפים ובכל מקום בו היא פעלה, היא עשתה זאת ממקום של אכפתיות ומתוך תחושת שליחות אמיתית למען קהילת כפר סבא. אליזה היקרה משאירה אחריה נעליים גדולות. לאורך השנים הפגינה אליזה מסירות, שירותיות, אדיבות ומקצועיות רבה ואין ספק שכולנו נתגעגע אלייה. אני רוצה להודות לה מקרב לב בשמי ובשם כל תושבות ותושבי העיר, ומאחל לך הצלחה רבה בהמשך ורק בריאות ואריכות חיים”.

סגן ומ”מ ראש העיר, דני הרוש: “דברי פרידה מעמית לעבודה אורכים בדרך כלל כמה דקות, בהם נהוג לציין סימני דרך ואירועים משמעותיים, קצת מחמאות, איחולי הצלחה לעתיד, בריאות ואושר. אליזה, חברתי היקרה לאורך ארבעה עשורים, והפרידה ממנה עם פרישתה לגמלאות לא קלה. האישיות של אליזה כובשת כל מי שנתקל בה, עובד לצדה או חובר אליה. אליזה עשתה והובילה בכל המסגרות בהן פעלה ובכל התפקידים אותה מילאה בצורה מקצועית, שירותית ועם הרבה אהבה לעיר ולתושביה, הותירה חותם משמעותי. אני מאחל לאליזה שהפרק החדש בחייה יהיה לא פחות מרתק ומרגש”.

אליזה רגב: “אני פורשת לגמלאות עם סיפוק ותחושת הישג והערכה רבה, מוקפת וחשה אהבה כל השנים. לאורך השנים למדתי עד כמה עבודה שמתאימה לך עם האנשים הנכונים, יכולים לעשות אדם מאושר. תודה לבעלי היקר צביקה, למי ששימשה כיד ימיני, רויטל לובינסקי שעבדה איתי 15 שנה במקצועיות ונאמנות, למינה, לניצה צרפין, לאם הבית המסורה אסתר רחמים, שעבדה איתי 26 שנים. תודה למנהלות ומנהלי האגפים והמחלקות בעירייה, אליהם תמיד הייתה לי דלת פתוחה ואוזן קשובה לכל בקשה, ובראשם לחברי היקר והוותיק זה 40 שנים סגן ראש העיר דני הרוש. לבסוף, תודה לחברי היקר רפי סער, חבר כנה ואמיתי, על האמון והרוח הגבית. אני מאחלת בהצלחה רבה לעובדות החדשות, סיוון זאזא ולמעיין סיביליה”.