כפר סבא: במקום הרביעי בארץ במתן הנחות למשרתי מילואים בשנים 20-21

מנתונים שפרסם מרכז המחקר והמידע של הכנסת עולה כי העיר מוקמה במקום הרביעי והמכובד בארץ במתן הנחות למשרתות ומשרתי מילואים בשנים 2020-2021

מרכז המחקר המידע של הכנסת פרסם בימים האחרונים נתונים על מתן הנחה בארנונה למשרתי מילואים פעילים בארץ המתגוררים ביישובם. במרכז המידע והמחקר בדקו את היקף הרשויות המקומיות אשר בוחרות להעניק הטבה של עד 5% בתשלומי הארנונה ואת האופן שבו הן עושות זאת. הם פנו לכלל הרשויות בישראל ומתוך 77 רשויות שהשיבו על פנייתן, מוקמה כפר סבא במקום הרביעי המכובד במתן הנחות בארנונה למשרתי מילואים, שהוענקו בשנים אלה לכ-3,000 משרתות ומשרתי מילואים המתגוררים בעיר. זאת, בין היתר, באמצעות פרסום הזכאות להנחה באתר העירייה, בצירוף כל המסמכים הנדרשים לקבלת הנחה זו.

ראש העיר, רפי סער: "אנחנו גאים בכך שהעיר שלנו נמצאת תמיד בצמרת המתגייסים לצה"ל ומשרתי המילואים בו ופועלים כל העת על מנת להביע את תמיכתנו במי ששומרים על ביטחון המדינה ותושביה. מתן ההנחה בארנונה למשרתות ומשרתי המילואים היא אחת מהדרכים בהן אנו פועלים להבעת ההערכה העצומה שאנו רוחשים להם ונמשיך לפעול למען צעירות וצעירי העיר ולהעלות את המודעות לתרומתם החשובה לחברה הישראלית".

אמיר-קולמן

חבר מועצת העיר ומחזיק תיק נוער, צעירים וקהילה, אמיר קולמן: "המילואימניקים שלנו הם חוד החנית של מדינת ישראל. הם דוגמה למצפן ערכי וערבות הדדית. מרכז הצעירים העירוני פועל רבות בתחום ההכנה לצה"ל, ליווי המשרתים בסדיר ומתן מענה לצעירות וצעירי העיר.כמשרת מילואים פעיל בעצמי, אני גאה על כי עלה בידי, לפני מספר שנים, להוביל במועצת העיר, בתמיכת ראש העיר, החלטה למתן הנחה של 5% בארנונה למשרתי מילואים פעילים. ציבור משרתי המילואים הינו ציבור קטן ואיכותי, שעלינו להוקיר ולשמר ואנו מודים להם".