סניף DANON יפתח בקניון G כפר סבא בהשקעה של כ- 700 אלף ש"ח

לאור הצלחת פתיחת הסניף הראשון של מותג התכשיטיםDANON  לפני כ – 3 חודשים בקניון עזריאלי בתל-אביב, החליטה הנהלת החברה לפתוח רשת קמעונאית תחת השם: DANON.

 

החברה מתכננת פתיחת  35 סניפים בפריסה ארצית, שיפתחו עד 2025 בהשקעה כוללת של 22 מיליון. הסניפים יתפרסו על פני שטח של 80-100 מ"ר ובהם יימכרו קולקציות של תכשיטי אופנה לנשים ולגברים.

 

צילום אדיר פישר

 

הסניף השני של רשת DANON  יפתח בימים אלה בקניון G כפר סבא בהשקעה הנאמדת בכ – 700 אלף ₪, הוא משתרע על שטח של כ- 80 מ"ר וממוקם מול חנות זארה.

 

לדברי  גל דנון מבעלי חברת  דנון : "רשת החנויות של דנון  תיפתח ע"י בעלי החברה ולא באמצעות זכיינים, כאשר אנו נמצאים כבר במו"מ מתקדם עם 3 קניונים מובילים:  בפ"ת, בחיפה ובדרום הארץ. בכוונתנו  להגיע עד סוף שנת 2025 ל- 35 סניפים סה"כ ברחבי הארץ".

 

עוד מסרה גל דנון: "לאחר שנים שהפעלנו את המותג DANON כאתר תכשיטי אופנה, החלטנו לפתוח  כפיילוט חנות פיזית ראשונה, בקניון עזריאלי בתל-אביב, אשר  הצליחה להביא פדיונות הרבה מעל המצופה, על כן החלטנו לפתוח רשת קמעונאית". לדבריה: "הרעיון הוא לפתוח חנויות אך ורק בקניונים מובילים,  בחנויות קטנות ומעוצבות, בלוקיישנים מרכזיים (גם בעזריאלי וגם G פתחנו בצמוד לזארה), שיציעו  מגוון רחב של קולקציות ותכשיטי אופנה לנשים וגברים, במחירים  נגישים  לכל כיס".  

 

האחים אילן וגל דנון חברת תכשיטי דנון צילום שלומי יוסף

החנות החדשה של DANON  בכפר-סבא תציע מגוון רחב של קולקציות ותכשיטי אופנה לנשים וגברים, במחירים לכל כיס, לדוגמא: עגילים החל מ- 69 ₪, טבעות החל מ- 99 ₪ צמידים במחירים החל מ- 109 ₪, שרשראות החל מ- 139 ₪, סיכות ראש החל מ- 59 ₪. הקולקציות כוללות מגוון רחב של פריטים, שעשויים כולם בעבודת יד ישראלית: שרשראות, טבעות, עגילים וצמידים מצופים זהב 24 קראט או כסף טהור. התכשיטים משקפים סגנונות וטרנדים עכשוויים – חוליות מתכת, פניני מים מתוקים, קריסטלים של סברובסקי ואבני חן והם מתאימים במיוחד ליצירת שילובים ייחודיים. 

 

כמו כן, החנות תציע את קולקציית התכשיטים שעיצבה כוכבת הרשת דנית גרינברג, שגרירת המותג דנון, בשיתוף עם צוות המעצבים של DANON וההשירות בחנות  יכלול התאמת סטיילינג וייעוץ אישי ע"י המעצבים של דנון.

 

דנון הוא מותג תכשיטים ישראלי, שנוסד ב-1975 ע"י איש העסקים יוסי דנון. כיום, מנהלים את החברה ילדיו: גל ואילן דנון. דנון מייצרת את כל מוצריה בעבודת יד ישראלית, במפעל בתל-אביב, תוך הקפדה על איכות ללא פשרות ועל טכניקות חדשניות ומסורתיות כאחד.