כל מה שרציתם לדעת על קרם פנים לעור שמן עם פצעים

אם גם אתם בעלי עור פנים שמן, יכול להיות שאתם מנסים למצוא פתרון למצב, ובמיוחד אם סוג העור שלכם נוטה לפצעים ופצעונים, סביר להניח שאתם נואשים וכבר ניסיתם פתרונות רבים ומגוונים – כולל תרופות סבתא ותכשירים מפוקפקים שעשויים דווקא להסב לכם נזק. בדיוק עבורכם ריכזנו כאן כמה טיפים חשובים ומידע שכדאי להכיר אם אתם רוצים לשקם את עור הפנים השומני שלכם.

freepic

למה צריך להקפיד על מריחת קרם פנים?

אחת הטעויות הנפוצות ביותר שנוגעת לעור פנים שומני, היא ההנחה שאין לעור כזה צורך בלחות נוספת – כלומר, ויתור על מריחת קרם לחות לחלוטין. למעשה, ההפך הוא הנכון! כאשר עור הפנים שלנו משחרר שמנים רבים, המשמעות היא בדרך כלל שהפנים סובלות ממחסור בלחות מסוימת שהעור מנסה לפצות עליה. בהתאם לכך, קרם פנים לעור שמן עם פצעים הוא חיוני, על מנת להחזיר את האיזון לעור הפנים ולמנוע שומניות יתר, שעשויה גם ליצור את הפצעים שמהם אתם סובלים (עוד על כך בהמשך).

עוד סיבה שחשוב למרוח קרם פנים – אשר תקפה לכל סוגי העור – היא שכבת המגן שמהווה קרם הלחות. קרם פנים יוצר מעין מחסום בין העור העדין שלנו לבין נזקי השמש, זיהום האוויר והיובש או הלחות שקיימים בחוץ. מעבר להזנה, קרם הפנים שומר עלינו מכל אלו, ואם לוקחים צעד נוסף ומורחים מעליו גם קרם הגנה בעת יציאה מהבית, מהר מאוד תשימו לב בשינוי משמעותי. מדובר בשגרה פשוטה ולא מסובכת שיכולה לחולל פלאים במצב של עור הפנים שלכם.

 

איך להעלים פצעים מעור פנים שמן

אחד החסרונות הבולטים והמאפיינים ביותר של עור פנים שומני, הוא הופעתם של פצעים או פצעונים – אשר מעבר להיותם לא אסתטיים למראה, עלולים להיות גם נפוחים, מציקים ומגרדים, ולהכניס מטרד לחייכם, במיוחד כאשר מדובר בעור הפנים שחשוף בכל רגע למבטים וגם לסביבה החיצונית (כלומר לשמש, רוח, זיהום אוויר וכו'). אנשים רבים אשר סובלים מפצעונים, מבקשים לנקוט בכל דרך אפשרית על מנת להעלים אותם – ולעיתים קרובות גורמים לעצמם נזק בתהליך.

חשוב לציין, שפצעונים מרובים יכולים להעיד לא רק על בעיה ברמת השומניות של הפנים, אלא על מצב רפואי של ממש – כגון אקנה, אשר נוטה להופיע אצל נערים ונערות מתבגרים, או אפילו אקזמה ומחלות עור אחרות. אם יש לכם סיבה להאמין שמדובר באחת מהתופעות האלו, חשוב לקבוע מיד ייעוץ עם רופא עור – לא מדובר במצבים מסוכנים או מעוררי חשש, אבל הם כן מצריכים אבחון וטיפול רפואי, שיקל עליכם יותר מכל תכשיר או קרם. בנוסף, ייעוץ של מומחה יאפשר לכם לוודא שאתם משתמשים בקרמים ובתמרוקים הנכונים עבור הבעיה שלכם.