שמלת כלה צנועה

יום החתונה יכול להיות מרגש במיוחד אבל באותה מידה, הוא גם יכול להיות מלחיץ מאד. מסיבות אלו חשוב מבעוד מועד לדעת בדיוק מה את רוצה שיהיה בשמלת הכלה שלך, איך היא תיראה והאם היא באמת הולכת להיות תפורה לפי מידותייך האישיות או שמא תזמיני שמלת כלה שכבר עוצבה זה מכבר.

אחת ההחלטות החשובות ביותר בבחירה של שמלת כלה היא מידת החשיפה שלה. כבר מזמן לא מדובר רק בבחירה של מידת הצניעות של שמלת הכלה ולא פחות חשוב מכך הוא גם העיצוב של השמלה. בין אם מדובר בשמלת כלה צנועה ובין אם מדובר בשמלת כלה יותר חדשנית וחושפנית, ישנה חשיבות בלתי מבוטלת לבחירה נכונה של שמלה המעוצבת בדיוק לפי צרכייך. את הבחירה את צריכה לעשות בינך ובין עצמך.

מה משפיע על ההחלטה

ההחלטה – שמלת כלה צנועה או שמלת כלה יותר מעוצבת וחושפנית, צריכה להיות תלויה רק בך. נכון, בחברות מסורתיות ובקהילה המאמינה – סביר להניח שבררת המחדל תהיה שמלה צנועה על פי הנהוג במשפחה. כך או כך, יהיה עלייך לחשוב כיצד את רואה את עצמך בשמלת הכלה שלך ואיך היית רוצה שהיא תיראה בערב החתונה.

שיקול נוסף שעלייך לקחת בחשבון הוא הבחירה בנוחות האישית. גם כאשר מדובר בשמלת כלה צנועה, היא יכולה להיות לוחצת מדי, לא מתאימה למידותייך, ארוכה מדי או כל גורם אחר שיכול להפריע את השימוש הרגיל בה בערב יום החתונה. כל אלו הינם שיקולים שצריכים להיות אקוטיים בבחירת שמלת הכלה שלך כך שעלייך להיות קשובה לעצמך ולצרכים שלך בכל רגע נתון.

הבחירה והאתגר

הבחירה בשמלת כלה צנועה יכולה להיות מאתגרת. עבור מי שכבר הוכתבו לה התנאים של מידת הצניעות – חשוב לבחור בשמלת כלה כזו שמאפשרת לך לרקוד בנוחות כל הערב ולא תגרום לך להרגיש חשופה מדי במהלך הערב עצמו. 

בסופו של דבר, זהו הערב שלך ואת לא רוצה להיות עסוקה כל כמה דקות בגודל השמלה, במקומות שבהם היא נמתחת יתר על המידה או משוחררת מדי, האם היא מוקפדת מבחינת צניעות ועוד. כל אלו הינם שיקולים חיוניים שאותם עלייך לקחת בחשבון בעת בחירת שמלת הכלה שלך. 

חשבי היטב כי עלייך להרגיש נוח בתוך עצמך לאורך כל הערב כך שתוכלי לצלוח את הערב הזה עם חיוך פרוש על הפנים וללא רגע אחד של עייפות. השמלה צריכה לשרת אותך למן הרגע הראשון של החתונה ועד לרגע שבו את נכנסת לחופה ובינינו, גם הרבה אחרי: הרי גם אחרי החופה עדיין תצטרפי לריקודים, תטיילי בין השולחנות לפגוש אורחים שלא ראית מזה שנים ועד לשלב שבו תוכלי לנוח על המיטה – יש דרך ללכת בה. דרך זו היא הדרך החשובה ביותר שבה תלכי בשנים הקרובות והיא מתחילה בבחירה נכונה של שמלת כלה.