חי נקש: ראיון שמסביר איך מתנהל תהליך טיפוס בסולם החזר ה-ROI

חי נקש, היזם ואיש העסקים המבריק שמוביל חברת יזמות שיווקית וטכנולוגית בארץ, לצד ניהול חברת אחזקות פיננסית בקנדה, שמתמחה בהמרת מטבעות, הוא מומחה פיתוח עסקי עם חשיבה חדשנית שמובילה את הלקוחות שלו לשיאים של הצלחות שהם לא חלמו עליהם.

 

חי נקש
צילום פרטי

 

 

בראיון בלעדי זה, אנו מתעמקים בהצגת המומחיות שלו בתחום הטכנולוגיה העסקית, כדי להבין איך עובדת התודעה של מנהיג עסקי שלא רק חושב מחוץ לקופסא, אלא מניע עסקים קדימה לפריצות דרך עסקיות בארץ ובעולם.

 

חי נקש הוא לא איש העסקים הממוצע שאתם מכירים

הוא חמוש בתשוקה לטכנולוגיה ויש לו עין חדה לשיווק, ותכונות אלו הן שהובילו אותו להקים את החברות שלו, במטרה להפוך עסקים למעצמות שיווק טכנולוגיות מונעות נתונים. כיום, החזון שלו בא לידי ביטוי במפעל משגשג שקובע אמות מידה חדשות בתעשייה.

עם נתונים מרשימים לתמוך בהצלחתו, החברה של נקש חוותה צמיחה מתמדת לאורך השנים, ומתהדרת בסגל לקוחות הכולל שחקנים גלובליים גדולים במגוון רחב של תעשיות, עם הכנסות שמתעדות עלייה עקבית משנה לשנה בשיעורים של 20% בחמש השנים האחרונות. אז בואו נראה מה יש לו להגיד על פיתוח עסקי, טכנולוגיה ומומחיות סייבר

היי. יצרת לעצמך שם בתחומי הפיתוח העסקי, הטכנולוגיה ואבטחת הסייבר. איך שלושת ההיבטים הללו מתחברים זה לזה, ואיך הם מהווים חלק בלתי נפרד מהצלחת החברה שלך?

מבחינתי, פיתוח עסקי, טכנולוגיה ואבטחת סייבר הם תחומים בלתי נפרדים מניהול עסקים, וזיהיתי את התובנה הזו כבר לפני שנים, כך שבניתי את החברה שלי על בסיס הסינרגיה הזו. הטכנולוגיה לא רק מעצימה את מאמצי השיווק שלנו אלא גם מבטיחה שהנתונים של הלקוחות שלנו מאובטחים ברמה הגבוהה ביותר.

אנחנו משקיעים המון באמצעי אבטחת סייבר חדישים כדי להגן על מידע חשוב, מתוך אמונה שהגישה הזאת חיונית לטיפוח אמון בינינו לבין הלקוחות שלנו, והנעתם לצמיחה עסקית.

האם יש לך סיפור הצלחה שמדגיש את האפקטיביות של אסטרטגיות השיווק שלך?

בוודאי. היה לנו לקוח בתעשיית הבריאות שרצה להרחיב את טווח ההגעה שלו לשווקים בינלאומיים. על ידי שימוש בתובנות מונעות נתונים, זיהינו הזדמנויות לא מנוצלות בבלגיה, וייעלנו את הנוכחות הדיגיטלית של החברה עם התאמת קמפיינים שיווקיים לקהל הבלגי.

התוצאה הייתה שבתוך חצי שנה, החברה חוותה עלייה של 35% במכירות בבלגיה, וגידול מדהים של 200% במעורבות המקוונת.

זה אכן מרשים. האם אתה יכול לספר לנו על סיפור הצלחה נוסף, שהפעם כולל את המומחיות שלך באבטחת סייבר?

כמובן. אחד הלקוחות שלנו, בעלים של חברה כלכלית בניו יורק, התמודד עם איומי סייבר תכופים ששיבשו את הפעילות העסקית שלו ואיימו על אבטחת הנתונים של לקוחות החברה. הפתרון שהצענו היה למנף טכנולוגיות אבטחת סייבר מתקדמות, כך שהגנו על החברה מפני הפרות פוטנציאליות וגם יצרנו למותג תדמית מודעת אבטחה. 

הפתרונות שמצאנו הובילו להגברת האמון של הלקוחות בחברה, והתוצאה הייתה צמיחה של 20% בהרשמות לחשבונות חדשים, בתוך שלושה חודשים בלבד.

אז המסקנה ברורה: מצוינות עסקית מושגת רק עם הובלה של חשיבה גאונית

בתחום של שיווק מונחה נתונים ופיתוח עסקי מונחה טכנולוגיה, לחי נקש יש מוניטין מדהים, ובמהלך השנים הוא הפך ממייסד סטארט-אפ ליזם מוביל עם הצלחות יוצאות דופן בארץ ובחו"ל. 

התפיסה שלו ביחסים המורכבים בין טכנולוגיה לעסקים, יחד עם המחויבות הבלתי מתפשרת שלו לאבטחת סייבר, הופכים אותו לכוח אדיר בתעשייה, וכפי שהריאיון שלנו מעיד, חי נקש הוא לא רק איש עסקים מוביל אלא גם כוח מניע מאחורי מהפכת השיווק מונעת הנתונים. 

הגישה החדשנית שלו לעסקים יצרה את המוניטין המצוין של פורץ דרך בעולם הטכנולוגיה, העסקים, והשיווק הדיגיטלי, כי כשהוא מתחיל ללוות חברה או ארגון, הוא מרכיב אסטרטגיה מקיפה עם יעדים ברורים לטווח הקצר והארוך, וביחד עם הצוות שלו, הם חותרים קדימה עד להשגת כל המטרות שהוצבו. סוג של מומחיות שכל בעל עסק היה רוצה שיהיה לצידו.