סגנון מהרגע הראשון – דלתות כניסה מעץ מעוצבות

הדבר הראשון שאתם רואים כאשר אתם נכנסים לכל בית הוא דלת הכניסה, וכבר ממנה אפשר ללמוד מעט על הדיירים שמאחוריה. כאשר אתם באים לבחור את דלת הכניסה שלכם, תוכלו להוסיף לה את המאפיינים האישיים שלכם ולהפוך אותה לייחודית ומשמחת עבורכם. אין צורך להסתפק בדלת משעממת ובנאלית, תוכלו לבחור דלת מעוצבת מעץ שתוסיף טאץ' עיצובי לבית כולו, ובכך לחמם את לב המבקרים בביתכם כבר מהרגע הראשון. בחרו בדלת מעוצבת ואישית יותר, כזו שתלך בקנה אחד עם האופי והאישיות שלכם.

 

freepic

סוגי דלתות כניסה מעץ

כאשר מדובר בסוגי דלתות כניסה מעץ, ניתן לבחור בין עץ טבעי לעץ מעובד. עץ טבעי יעניק לכם מראה יותר אותנטי ומיושן, יכלול גוונים טבעיים שונים ועיצוב ייחודי וטבעי לדלת. עם זאת, הוא פחות עמיד ולא יאפשר עיצוב מגוון כמו עץ מעובד, עליו תוכלו להשפיע ולבחור מבין גוונים שונים ועיצובים מותאמים אישית. בנוסף, ניתן לשלב מתכת בעיצוב דלת העץ בכדי להקנות לדלת עמידות רבה יותר מפני מזג האוויר, וכן להוסיף למראה שלה אלגנטיות ומודרניות.

בעת בחירת דלת הכניסה

חשוב לשים לב להתאמת הדלת בצורה ייחודית ואישית לצרכים ולרצונות שלכם. מידות כניסה לבית יכולות להיות שונות מאוד זו מזו ולכן חשוב מאוד להתאים את הדלת למידות הנכונות. כמו כן, חשוב להתאים את דלת הכניסה לקו העיצובי של הבית כולו לוודא כי היא משלימה את ההרמוניה העיצובית שבחרתם. והחשוב מכל, ודאו כי הדלת לא רק מעוצבת בצורה המתאימה לכם, אלא גם עושה את עבודתה החשובה ביותר, שומרת על בטחון דיירי הבית. ודאו כי אתם בוחרים דלת עמידה ובטוחה מספיק עבורכם.

דלתות כניסה מעץ מעוצבות עבורכם

לדלת הכניסה שלל מאפיינים וגימורים שונים שניתן להוסיף בכדי להפוך אותה לקצת יותר שלכם. בין אם תבחרו בעיצוב יותר כפרי הכולל עיצובים יצירתיים כמו תחרה, ובין אם תבחרו גוונים נועזים ועוצמתיים לדלת הכניסה שלכם, המגוון הוא אינסופי וניתן להתאים את הדלת בדיוק עבורכם. תוכלו לבחור בין צבעים שונים, אלמנטים נלווים, ואף לעצב בצורה שונה את חלקה החיצוני וחלקה הפנימי.