מזל טוב: יואב חביב מציג לראשונה את נכדו האהוב אייל לרגל בר המצווה

הערות שבשגרה : יואב, יש לך שני ילדים מדהימים ,שישה נכדים ( חמש נכדות ונכד אחד ) נכסים חלומיים. אז מדוע לא רואים אותם בפייסבוק ? אף מילה. גורנישט. נאדה. זירו. כלום. אין בפיד אחד בודד ולו מילה אחת על המשפחה הקסומה שלך. אז זהו , שלא בכדי. וטו מוחלט משרון ושי…איסור חמור. לא מצאתי עילה לעקיפה. וכמה שאני חפץ להתגאות בהם.

אתם עדים עכשיו לאירוע היסטורי ונדיר ( מי ייתן וזו הסנונית שתבשר על האביב ) הסכיתו ושמעו : יש אישור , חד פעמי בשלב זה. וכך אתם רואים את נכדי האהוב אייל גליקשטיין. שרון , לא יכולה לסרב לי הפעם. חגגנו בשבת את בר המצווה של אייל באירוע מרגששש שלעולם לא אשכח ( תארו לכם ששכחתי כלל שאני חוזר להקרנות ביום ראשון ומי ייתן ואזכה בחופתו ) עלייה לתורה. הפטרה. דרשה. חגיגה. צהרים.

אני מודה : מאז הולדתם של ילדיי מעולם לא התרגשתי כך. התעלות חד פעמית. אושר צרוף. פרפרים. זרמים. אינני יכול לתאר את תחושותיי. עד כאן. אינני יכול לפרט מעבר. שרון : אבא , לפעם ראשונה זה די והותר. אייל היקר , אתה לא נכדי האהוב… אתה חבר הכי טוב שלי. חכם. חתיכי. נשמה יתירה. אתה תופעת טבע אייל שלי : בורא עולם ייצר מוח מחונן. לב ענק….ומסביבם את ייתרת אייל. אתה נער אדיר ונדיר עם לם כביר. שילוב נדיר של אינטליגנציה עילאית, אך ללא ויתור על האינטליגנציה הרגשית.

אייל גליקשטיין. זכרו את השם. תודה נכד אהוב שלי. תודה על מי שאתה… ועל מה שאתה. תודה על שבשבת הפכת אותי לאיש המאושר ביקום , זה לא מובן מאליו. אני אוהב אותך אייל גליקשטיין. אני מאד אוהב אותך. איתך עד נשימתי האחרונה. שלך סבא יואב. ולכן ולכם חברות וחברים שלי , לעד זכרו : רק אהבת חינם תנצח. הרבה אהבת חינם. שלכן ושלכם. יואב.