כך תבחרו שולחנות עבודה למשרד שלכם

מי קבע כי בחירת שולחנות עבודה למשרד היא כאב ראש? כל עוד אתם מגיעים מוכנים, אין סיבה שהתהליך הזה יוביל אתכם לקושי או לתסכול. תזכרו כי הבחירה שאתם עושים הולכת להשפיע עליכם, ועל כל שאר העובדים שעובדים במקביל אליכם. המאמר הבא יציג לפניכם את הקריטריונים הכי חשובים לבחירת שולחן משרדי. אם זוהי הפעם הראשונה בה אתם עושים בחירה מהסוג הזה, מוטב כי תגיעו מוכנים ככל האפשר. אין סיבה שתוותרו על רכישת שולחנות חדשים לעבודה, בטח אם השולחנות הנוכחיים אינם מספקים את הסחורה.

עיצוב השולחן לרושם ראשוני

הנראות של השולחן היא זאת שתקבע את הרושם הראשוני שיהיה עליכם. השולחן הוא אחד מהרהיטים הכי דומיננטיים במשרד, כך שיהיה קשה להתעלם ממנו. כל מי שנכנס למשרד ירצה להכיר אתכם טוב יותר, לכן הרהיטים אמורים להיות פרמטרים חשובים. שולחנות עבודה למשרד מחויבים להיראות טוב, על כל המשתמע מכך. ברגע שהשולחנות יהיו מרשימים, אין סיבה שהרושם הראשוני לא יהיה טוב. מצד שני אם השולחן יהיה ישן ושחוק, הרושם עליכם עשוי להיות שגוי רק על סמך זה.

סוג העבודה במשרד

כדי שהשולחן ישרת את הצרכים שלכם יהיה עליכם להתאימו לסוג העבודה במשרד. אם אתם עובדים במשרד ומשתמשים בניירת רבה, תרצו שבשולחן יהיה מרחב עבודה רב. במקרה בו יוצא לכם לנהל שיח עם לקוחות רבים, חשוב כי השולחן יהיה נוח לשיחה. כל הפרמטרים הללו חייבים להילקח בחשבון בעת הבחירה החשובה הזו. מבחינתכם הפרמטר הזה הוא פרמטר קטן אך חיוני לבחירה מוצלחת לאורך זמן. בחירה שגויה עשויה להגביל אתכם או לגרום לכם לשנות את אופי העבודה בהקדם האפשרי. 

התייעצו עם העובדים

השולחן המשרדי אינו צריך להיות מתאים רק עבורכם, אלא גם עבור העובדים שלכם. כפי שאתם מעוניינים לרצות לעבוד בו, גם לעובדים שלכם צריכה להיות שאיפה דומה. זוהי הסיבה שבגינה אנו מציעים לכם להתייעץ עם העובדים טרם בחירת השולחן. נסו להבין מהם אילו פרמטרים חשובים להם, ועל מה הם לא מוכנים לוותר בהקשר הזה. ברגע שהעובדים יגידו לכם מה חשוב להם, לא תהיה סיבה שהבחירה תהיה סבוכה. פתאום תבינו עד כמה זה פשוט לבחור שולחנות עבודה שיעמדו בכל הציפיות.

מחיר הגיוני ביחס לתמורה

בדקתם את המחיר טרם רכישת השולחן החדש? תזכרו כי מחיר נמוך אינו אומר בהכרח שעומדת לפניכם מציאה. בחלק גדול מהמקרים שולחנות עבודה במחירים זולים מעידים על איכותם הנמוכה. עליכם להיות מאוד זהירים טרם בחירת שולחן מהסוג הזה, כך לא תתאכזבו ממה שתקבלו הלכה למעשה. השולחן חייב להיות כזה שהמחיר שלו ישקף בצורה מדויקת את איכותו הגבוהה. אם המחיר יהיה הגיוני, אין סיבה שהשולחן לא יעמוד בציפיות אותן הצבתם עבורו.   

 

freepic