ראש עיריית כפר סבא, רפי סער, מציג את חברי רשימתו
ראש עיריית כפר סבא, רפי סער "ב-7 באוקטובר מדינת ישראל ספגה את אחד האירועים הקשים בתולדותיה. מאז פרצה המלחמה התמקדנו בחיזוק הביטחון והחוסן הקהילתי של עירנו, כפר סבא. כפר סבא נחשבת היום כעיר פורצת דרך וכמי שהייתה הראשונה לעדכן את תפיסת הביטחון ולהתאימה למציאות הביטחונית החדשה.
סער "לא בכדי דורגה כפר סבא לעיר הטובה והבטוחה ביותר בישראל. כמי שעומד בראש העיר וכמי שצבר ניסיון ניהולי רב, ביקשתי מכל חברות וחברי מועצת העיר לאמץ את החובה האזרחית ולנהוג באחריות ובממלכתיות ולדבוק אך ורק בשיח מקרב ומאחד, לשים את הפוליטיקה מאחור, ואת כפר סבא ובטחון תושביה לפני הכול.
"לקראת הבחירות המקומיות ב-27 בחודש, אני רוצה להציג בפניכם את הנבחרת הכי איכותית עם הכי הרבה ניסיון ומקצועיות שעמדה אי פעם למועצת עיר.
מערכת הבחירות הזו מתקיימת בצל מלחמה קשה בדרום ומתיחות ביטחונית ביהודה ושומרון ובצפון הארץ. זו אחת ממערכות הבחירות הקריטיות לעתיד הבית שלנו.
אתם תקבעו מי ימשיך וינהל את העיר שלנו באחריות, בשיקול דעת ובביטחון ויצעיד אותנו אל שגרה בטוחה ואל עתיד טוב יותר. זו תהיה מערכת בחירות פחות רועשת – אבל לא פחות מגורלית.
"ב-27 בפברואר אני צריך אתכם כדי שנמשיך להוביל את כפר סבא באחריות ובביטחון. בכפר סבא מצביעים בשני פתקים – ״את״ למועצה ו"רפי סער" לראשות העיר.
יחד מצביעים – יחד מנצחים!".
חברי הרשימה של ראש העירייה רפי סער
1. סער רפי
2. הרוש דניאל
3. מסמי אורית
4. סבר שלי
5. קריגר הדר
6. ברמן סגל טל
7. קסקין ליאן
8. שני גדעון
9. פסקל חנית
10. קליין צבי
11. שרעבי קרט ליאת
12. ברהום אילן נאג'י
13. דיין וינברגר אנבל
14. שינפלד איריס
15. רגב אליזה
16. שידלובסקי אילנה
17. ולד ורדה
ייתכן שזו תמונה של ‏‏‏‏12‏ אנשים‏, ‏הכותל המערבי‏‏ ו‏טקסט שאומר '‏ממשיכים בעשייה עם רפי סער 出 את ממשיכים בעשייה בראשותרפי סער רפי סער‏'‏‏