אבירם גבעוני ייסד מיזם התנדבותי וכבר הצליח לגייס יותר מ- 120 מתנדבים
מתחילת המלחמה, בשבעה באוקטובר, אנו נחשפים מדי יום ליוזמות חדשות של ישראלים רבים.
אחד האנשים הפעילים ביותר הוא אבירם גבעוני, בן העיר כפר סבא, יועץ אסטרטגי המייעץ בין היתר גם לשגרירויות, עיריות, חברות בינלאומיות וסטרטאפים. גבעוני, שיש לו משרד גם בארץ וגם בגרמניה, פעיל מאוד בכמה מישורים ועושה הכל בהתנדבות.
הוא העמיד את המשרד שלו בגרמניה לצורכי ההסברה הישראלית באירופה. מתחילת המלחמה אבירם גבעוני עובד מול התקשורת באירופה כדי להראות את הזוית הישראלית, מתראיין, מעביר חומרים, בודק מול התקשורת האירופית איזה עוד חומרים הם מעוניינים לקבל כדי להעביר את המסר הישראלי בצורה ישירה, חדה ומדויקת, עוזר להם לבנות אייטמים שידגישו את הצד הישראלי, מספר את הסיפור שלנו ובמקביל מנסה לקדם גם ברשתות החברתיות. אם צריך הוא גם מקשר בין מערכות התקשורת באירופה לגופים ולמקומות שונים בישראל כדי להשמיע את הצד שלנו בכל מקום אפשרי.
בנוסף, אבירם גבעוני ייסד מיזם התנדבותי וכבר הצליח לגייס יותר מ- 120 מתנדבים: מתרגמים, גרפיקאים, עורכי וידאו, דוברי שפות שונות שיכולים להתראיין ולהעביר את המסר מנקודת המבט הישראלית. כל אחד מהמתנדבים עוזר במה שהוא יכול ובנוסף הקים החמ"ל גם מאגר של תמונות וסרטונים בכמה שפות המתארים את המציאות הישראלית בימים אלה. החומרים הללו מגיעים למערכות התקשורת באירופה, לבלוגרים ולמשפיענים ברשתות החברתיות.
אבירם גבעוני גם עוקב אחרי פעילות אנטי ישראלית ברשתות החברתיות. אם יש מישהו שמפרסם תכנים אנטי ישראלים בגרמניה גם פונה למשטרה ומדווח למקום העבודה או לאוניברסיטה שלו.
באחד המקרים, אדם שפרסם תכנים קשים נגד ישראל מחק את כל הפוסטים שלו ואפילו פרסם סרטון התנצלות!
כמו-כן, אבירם גבעוני מסייע לכ- 25 משפחות של חטופים ונעדרים (עוזר להם להשיג ראיונות וכתבות בתקשורת הישראלית ובתקשורת הזרה, עוזר להם לעשות סרטונים או חומרי הסברה עם מאגר המתנדבים שלו, ייעוץ אסטרטגי ועוד). בשבוע שעבר ביקרה משלחת של משפחות חטופים בגרמניה. הם נפגשו נשיא גרמניה ועם פוליטיקאים נוספים. במסגרת הביקור, אבירם גבעוני ארגן לכמה משפחות מספר ראיונות בכלי התקשורת המובילים בגרמניה