הרמטכ״ל והשר לשעבר רא״ל גבי אשכנזי הביע תמיכה בראש העיר רפי סער וקורא לכל תושבי כפר סבא לצאת ולהצביע רפי סער לראשות העיר

"התרשמתי שהעיר עושה כל מאמץ בראשותו של רפי סער על מנת להיערך לבאות, בתקווה שלא נצטרך" אמר רב אלוף (במיל) גבי אשכנזי לאחר דיון ביטחוני בהובלת ראש העיר בנושא הערכות לחודש רמאדן. "זאת זכות וחובה דמוקרטית לבחור את מי שיוביל אותנו. אני, כתושב העיר מאוד מרוצה מראש העיר רפי סער. חשוב שתהיה המשכיות לתנופה ואני קורא לאנשים לתמוך ברפי סער".

 

 

יקיר העיר כפר סבא, הרמטכ"ל ושר החוץ לשעבר גבי אשכנזי הצטרף הבוקר להערכות ביטחונית בהובלת ראש העיר לקראת חודש רמאדן וקרא לכל תושבות ותושבי כפר סבא להצביע ביום שלישי לראש העיר רפי סער.

"בהחלט מרשים ההיערכות בעיר, המוכנות, התרגולים, הקשר בין כל הגורמים" אמר רב אלוף (במיל) גבי אשכנזי "התרשמתי שהעיר עושה כל מאמץ בראשותו של רפי סער על מנת להיערך לבאות – נקווה כולנו שלא נצטרך, אבל נכון להיות מוכן בתקופה הזאת".

 

 

אשכנזי גם סיפר במי יבחר ביום שלישי הקרוב, בבחירות המקומיות, וקרא לכל התושבות והתושבים: "ללכת ולהצביע זו זכות וחובה דמוקרטית לבחור את מי שיוביל אותנו, אני כתושב העיר מאוד מרוצה מראש העיר רפי סער. אני חושב שחשוב שתהיה המשכיות לתנופה שהעיר נמצאת בה" אמר אשכנזי "ואני קורא לאנשים לתמוך ברפי סער".

ראש העיר כפר סבא רפי סער הודה לגבי אשכנזי: "אני רוצה להודות לשר והרמטכ״ל לשעבר גבי אשכנזי שהצטרף אלינו הבוקר להערכות הביטחונית לקראת חודש רמאדן. כפי שאמרתי, ביטחון משפחות כפר סבא מעל הכל, והמוכנות שלנו, יחד עם צה"ל וגורמי הביטחון, במאמץ מרכזי. ההשתתפות של גבי ידידי בהערכות היום הייתה חשובה. גבי כתושב העיר מכיר את האזור, מכיר את האתגר, ואנחנו מודים לו על התובנות והסיוע. יחד נשמור על הביטחון והחוסן הקהילתי של כפר סבא שלנו".