פפירוס מציגים: מתנות ללקוחות ועובדים שתמיד כיף לקבל

כשמנהלים עסק חובה לחשוב כל הזמן על דרכים לשימור הלקוחות והעובדים. לא קל להבטיח רמת שביעות רצון גבוהה, לא אצל לקוחות וגם לא בקרב העובדים והעובדות, אבל כן יש דרך פשוטה יחסית ולא יקרה: מתנות. המתנות לא חייבות להיות גדולות. להפך, גם מתנות קטנות יכולות לייצר כיף גדול, הכרת תודה ומחויבות אליכם. כדי לעזור לכם לבחור נכון מתנה, המומחים של חברת פפירוס סוקרים בפנינו כמה אפשרויות מומלצות במיוחד.

מתנות אידיאליות לכנס או תערוכה מקצועית

אירוע שמגיעים אליו לקוחות, גם קיימים וגם כאלה פוטנציאליים, הוא הזדמנות מצוינת לחלק מתנות שיגרמו לרושם הרצוי. באופן טבעי אדם שמגיע לכנס מקצועי או תערוכה בתחום הפעילות שלכם לא מצפה לתשורות יוצאות דופן, ולכן גם למתנה קטנה יש תועלת גבוהה.

דוגמה אחת היא מעמד לסמארטפון, פריט שתמיד כיף לקבל בגלל שהוא שימושי מאוד. עוד אופציה היא מארז שכולל תיק ובקבוק תרמי שעוזרים לבאי התערוכה לשוטט בה בנחת. אפשר לחלק גם משחקי חשיבה, מטענים לנייד, מחזיקי מפתחות שהם גם פנסים, ויש עוד אפשרויות. בכל מקרה אל תשכחו למתג את המתנה עם הלוגו של העסק והשם, ואם נשאר מקום תוכלו להוסיף סלוגן מנצח.

ציוד כתיבה ממותג

גם בעידן הדיגיטלי אנשים עדיין כותבים בשיטה המסורתית. בהתאם עוד אופציה למתנה מוצלחת לעובדים וללקוחות היא מחברות ממותגות עם לוגו. חשוב להדגיש שלא מדובר במחברות כמו אלה ששירתו אותנו בבית הספר, אלא במוצר איכותי ומהודר שיוצר מיד רושם חיובי. אפשר לשבץ בדפים השונים משפטים להשראה או מסרים מעצימים, לבחור את הטקסטורה של הכריכה וכמובן את הגוונים. בזכות מבחר האפשרויות תוכלו להתאים את המתנה למאפיינים הספציפיים של העסק וכך להבטיח מיתוג אפקטיבי מאוד.

מתנות מתוקות

כל בני האדם, או לפחות הרוב המכריע, אוהבים דברים מתוקים. את החיבה שהיא גם צורך אפשר למנף לטובת מתנות לעובדים שיחממו להם את הלב וכך יגבירו את המוטיבציה שלהם להמשיך לספק תועלת רבה לעסק. איזה מתוקים? למשל חטיפי אנרגיה שמגיעים בתוך ספל מסוגנן ועליו המשפט "לפעמים כל מה שצריך זה חיבוק" (שכן עובד זקוק גם למתיקות רגשית ולא רק למאכלים בטעם הזה).

סל עוגיות ופרחים הוא עוד דוגמה למתנה שמשלבת סוגי מתיקות שונים, וכך גם מארז כירבולית ועוגיות. לעובדים בעלי משפחות כדאי להעניק ערכה להכנת כדורי שוקולד שתספק להם גם רגעי נחת משותפים עם הילדים.

מתנות עם תרומה לקהילה

אנשים רוצים לעשות טוב לא רק לעצמם אלא גם לאחרים. הכלל הזה תקף גם לגבי הלקוחות וגם לגבי העובדים, ולכן כדאי לשקול חלוקת מתנות שיש בהן תרומה לקהילה. הכוונה היא למתנות שהכינו אנשים בעלי מוגבלויות שונות. המתנה, כמובן, תהיה איכותית והערך המוסף הוא העזרה לאנשים שמתמודדים עם קשיים ומבחינתם העבודה היא מרכיב מרכזי בהתמודדות הזו.

 

תמונה: Canva Pro.