חופשות שייט בצפון אירופה

הפלגה בצפון אירופה – חושבים שאתם מכירים את אירופה ? חשבו שוב

הפלגת נופש בצפון אירופה היא ללא ספק חוויה אחרת מאירופה הקלאסית שאתם מכירים, וחופשת שייט היא שילוב של ביקור ביעדים המיוחדים והקסומים של אירופה הצפונית וגם הנאה מכל מה שיש לשיט תענוגות להציע. באונייה תועלו להנות מארוחות איכותיות, טעימות ומגוונות בפנסיון מלא, ממופעי בידור ומגוון רחב מאוד של מתקנים ופעילויות ומחדרים מפנקים ויפים.

קרוזים בצפון אירופה הם נפוצים ואהובים מאוד וכוללים את אזור הערים המובילות לחופיו של הים הבלטי, הפיורדים הנורבגיים, סקנדינביה , איים בריטיים, איסלנד ואפילו גרינלנד. אל היעדים המופלאים תגיעו דרך הים ובכך לחוות אותם לא רק מהיבשה אלא גם מזווית אחרת.

קרוז בצפון אירופה מבטיח נופש ייחודי ושונה מהפלגה באירופה הקלאסית כמו איטליה וספרד, אותה רובנו כבר מכירים. בין אם הכיוון שתבחרו הוא ערי הבירה שלחופי הים הבלטי, ארצות סקנדינביה היפות , הפיורדים הנורבגיים עם הנוף הפלאי ועוצר הנשימה, האיים הבריטיים הכוללים עגינות באנגליה, אירלנד וסקוטלנד, איסלנד החלומית או גרינלנד הרחוקה , היו בטוחים כי הפלגה בצפון אירופה תיקח אתכם אל הקסם של נופי אירופה הצפונית – אל החופים הצחים והבתוליים, אל עיירות הדיג וכפרי האומנות, אל הארכיטקטורה הייחודית, ההיסטוריה הימית, וכן תפגיש אתכם עם תושבים מקומיים מסבירי פנים ותאפשר לכם לחוות טעמים ומטעמים קולינריים ייחודיים לאזור. בהפלגה בצפון אירופה תוכלו להכיר זוויות ומקומות של האזור שבוודאי טרם ראיתם אם עד כה טיילתם בה בטיול יבשתי בלבד.

קרוזים מומלצים באירופה – מרבית ההפלגות בצפון אירופה יוצאות מקופנהאגן שבדנמרק, אמסטרדם שבהולנד, קייל או וורנמונדה שבגרמניה , וכן דובר וסאות'המפטון שבאנגליה.

חופשות השייט באירופה הצפונים כוללות לרוב מינימום של 7 ימי הפלגה, על מנת שהאורחים באונייה יוכלו למצות את החוויה ולספוג לעומק את היופי התרבותי המאפשר ביקור באזורים אלה.

אזור מעניין הנכלל בחופשות שייט באירופה הצפונית הוא האיים הבריטיים. מדובר בהפלגה שיוצאת מקרבת לונדון ועוגנת באנגלייה, אירלנד כולל צפון אירלנד וסקוטלנד. קרוז באיים הבריטיים מאפשר גילוי של מקומות היסטוריים יפהפיים, טירות גדולות ואחוזות כפריות, כמו גם העיירות הקסומות, פלאי הטבע, השדות המוריקים והתושבים מסבירי הפנים. פרינסס קרוזס מציעה הפלגה מובילה באיים הבריטיים ובאונייה טובה כבר שנים רבות. אלפי ישראלים נהנו משיט באיים הבריטיים עם פרינסס קרוזס.

קרוז לנורבגיה והפיורדים יובילו אתכם אל עולם של נופים מלאי חיים, המנוקדים בפיורדים עמוקים, פסגות נישאות ומפלים שוצפים. הדרך הטובה ביותר לחוות את האוצרות האלה היא דרך שייט. דמיינו את עצמכם מפליגים במים שקטים עם פני סלע צלולים ונקיים במרחק מטרים ספורים מהמרפסת שלכם, ועם ניחוח של כרי פרחים ירוקים עשירים באוויר. אתם יכולים לנופף למקומיים העובדים בחוות לצד ההר, לשתות את הנוף שמסביב עם קפה על הסיפון ולצפות בערים מרתקות צצות באופק.

קרוז חלומי לאיסלנד יפגיש אתכם עם אי מרהיב ביופיו הממוקם בצפון האוקיינוס האטלנטי, בין אירופה לגרינלנד.  תוכלו לטבול ביופי אמיתי בשייט באיסלנד על פני הרים, פיורדים, עמקים, נהרות, קרחונים, יערות וגם מעיינות חמים וגייזרים.  הבטחה להרפתקה.
בביקור באקוריירי, הידועה כעיר הנעימה ביותר באיסלנד, תיהנו משפע של שלווה ויופי וברייקיאוויק , עיר הבירה הצפונית ביותר בעולם, המהווה את השער לפלאי הטבע, תוכלו לשוטט ברחובות היפים או לסייר בכפרי הדייגים הסובבים אותה.  

בקרוז באיסלנד, תהיה לכם ההזדמנות לטבול במרחצאות הטבע, הידועים בכוחות השיקום שלהם. תוכלו גם לטייל בגנים הבוטניים, שם תתפעלו ממעל 2,000 מינים של צמחייה מרחבי העולם ולחוות את המיטב של ארץ האש והקרח.  שוחחו עם תושביה המיוחדים וחיו דרך סיפורי הסאגות של איסלנד – סיפורי הגירה, מלחמה, דת ומיתולוגיה.

כמעט כל חברו השייט משלבות בחודשי העונה קרוזים יפים באירופה הצפונית. חופשות השייט מתאימות גם כנופש משפחתי והאוניות מציעות פעילויות לכל הגילאים.

אנו במד קרוזס מצעים הפלגות לצפון אירופה עם חברות השייט המובילות פרינסס קרוזס, קרניבל קרוז, קוסטה , קונרד, פי &או וגם חברת השייט האולטרה יוקרתית סיבורן מציעה הפלגות יוקרתיות בצפון אירופה.

אז אם אתם מעוניינים בהפלגה ייחודית באירופה הצפונית צרו קשר עם צוות המומחים של מד קרוזס.

מד קרוזס היא החברה המובילה בישראל בהפלגות נופש

מד קרוזס הינה נציגת המכירות הרשמית בישראל של תאגיד שיט התענוגות הגדול והמוביל בעולם "קרניבל". החברה ותיקה מאוד וקיימת מעל ל-35 שנה ומשווקת 6 מותגי שייט השייכים כולם לתאגיד.
מד קרוזס היא נציגת המכירות הבלעדית בישראל, מזה שנים רבות, של החברות:
Carnival Cruise Line, Princess Cruises, Costa Cruises
ונם נציגת המכירות הרשמית של חברות השייט:
 Cunard Line , P&O Cruises, Seabourn Cruise Line

www.med-cruises.com