בכפר סבא ציינו את יום האישה הבין-לאומי עם מיצב של תמונות הנשים החטופות בעזה ותמיכה בנשות עסקים מהעוטף
אתמול, יום ראשון 31/3/2024 התקיים מופע מסכם לחודש האישה הבין-לאומי שצוין בכפר סבא במגוון של פעילויות, כאשר אתמול התקיים האירוע המרכזי שנפתח עם מיצב שבו הוצגו תמונותיהן של הנשים שעדיין חטופות בעזה ונמצאות בשבי החמאס על כיסאות עטופים בד צהוב, לצד הצדעה לכל נשות החזית והעורף.
האירוע, בהובלת המשרד לקידום מעמד האישה והיכל התרבות ואשר נכחו בו מאות מנשות העיר, התקיים בהיכל בכפר סבא, שהואר הצהוב לציון התקווה לשחרור כל החטופות והחטופים, כאשר המיצב המרגש בכניסה להיכל, ביוזמת אשת ראש העיר מיטל סער יחד עם מועצת נשים והמשרד לקידום מעמד האישה ומטה החטופים, הוצב במטרה להנכיח את הנשים שנשללו מהן זכויותיהן הבסיסיות וקולן לא נשמע ועצר את נשימתם של באי ההיכל.
בהמשך הערב, נהנו הנוכחים מהופעה של הזמרת מרגלית צנעני ומדוכני בעלות עסקים ועמדות פינוקים בשיתוף עם ארגון נעמ"ת, שירותי בריאות כללית ורשת "קארפור".
"הערב כולנו מביעים כאן סולידריות, אחדות חברתית והזדהות עם המאבק המוצדק להשבת החטופות והחטופים", *אמר ראש העיר רפי סער במהלך הערב.* "לאור העדויות המצמררות להן נחשפנו בימים האחרונים מפי החטופות ששוחררו ואף מפי אחד המחבלים הארורים, אשר הודה בחקירתו על אונס אישה ישראלית. חובה עלינו להמשיך במאבק ביחד, עד להשבתם".
ראש העיר רפי סער ורעייתו מיטל לצד מיצב הנשים החטופות, ראש העיר ומרגול על במת ההיכל. צילומים: רמי זרנגר*