ראש העיר כפר סבא רפי סער קיים הערכת מצב הבוקר עם גורמי הביטחון ופיקוד העורף

ראש העיר כפר סבא רפי סער קיים הערכת מצב הבוקר עם גורמי הביטחון ופיקוד העורף. כלל המקלטים הציבוריים ובמוסדות החינוך בעיר – פתוחים

ראש העיר, רפי סער: “המוקד העירוני וצוותי הביטחון פועלים בכוחות מתוגברים. קו התמיכה הנפשי שלנו פתוח ואני מבקש מהתושבים להמשיך להישמע להנחיות”

 

 

עיריית כפר סבא קיימה הבוקר, ראשון 14/4, הערכת מצב, בהמשך להתפתחויות והמצב הביטחוני.
הערכת המצב התקיימה בהובלת ראש העיר רפי סער, במרכז ההעפלה בחירום העירוני, עם גורמי הביטחון וגורמי המקצוע בעירייה, כחלק מהתנהלות ומדיניות העירייה בחירום.

ראש העיר, רפי סער: “קיימנו הערכת מצב עם גורמי הביטחון ופיקוד העורף, נוכח ההתפתחות הביטחונית הלילה וההתקפה של איראן נגד מדינת ישראל. מדובר באירוע שטרם הסתיים ולכן אני מבקש להקפיד ולשמור על הנחיות פיקוד העורף.
במקביל לחזית הישירה מול איראן, מדינת ישראל מתמודדת עם חזיתות נוספות בדרום, בצפון וביהודה ושומרון ואנו נערכים בהתאם לכל תרחיש.
צוותי החירום ומוקדי הביטחון והמוקד העירוני שלנו פועלים במתכונת מלאה ובצורה מתוגברת וכלל המקלטים הציבוריים בעיר פתוחים. כמו כן, פתחנו את קו התמיכה הנפשי ואני מזמין תושבות ותושבים הזקוקים לסיוע לפנות אלינו במספר: 09-7901640.
בנוסף, אני מבקש להימנע מהפצת שמועות ומידע שאינו מהימן, שעלולים לפגוע בביטחון ובחוסן הלאומי שלנו. אנו עוקבים אחר ההתפתחויות באזור ונמצאים בקשר שוטף עם צה”ל וכוחות הביטחון ונעדכן את הציבור בכל התפתחות”.

יש לציין, כי בהתאם להנחיות פיקוד העורף שפורסמו אתמול (מוצאי שבת):
* לא יתקיימו פעילויות חינוכיות כגון: קייטנות, חוגים, מסגרות החינוך המיוחד, בתי הספר, גני הילדים, מעונות היום, חינוך פורמלי ובלתי פורמלי.
* לא תתקיים התקהלות מעל 1,000 איש.
* משחק הכדורגל שתוכנן להיום באצטדיון לויטה יתקיים ללא קהל.

 

 

כתיבת תגובה