כ-13 אלף שקלים לפצועי המלחמה נאספו ביריד "חוזרים לחיים" של עיריית כפר סבא, בו התארחו גם נציגי מטה החטופים

כ-13 אלף שקלים לפצועי המלחמה נאספו ביריד "חוזרים לחיים" של עיריית כפר סבא, בו התארחו גם נציגי מטה החטופים, שהקימו דוכן מכירה

ראש העיר, רפי סער: "אני רוצה להודות לכל עובדות ועובדי העירייה על פעילותם המקצועית מאז תחילת המלחמה ועל התגייסותם. היריד שהתקיים שב שהדגיש את רוח ההתנדבות וערכי הנתינה לפיהם אנו פועלים"

ביום חמישי האחרון, 11/4, קיימה עיריית כפר סבא את יריד האביב המסורתי לפני חג הפסח, כאשר השנה התקיים היריד תחת הכותרת "חוזרת לחיים" וכל הכנסותיו הוקדשו לפעילות יחידות ר"מ 2 הפועלות בבתי החולים ולפצועי המלחמה.
במסגרת היריד, שהופק באמצעות אגף משאבי אנוש וועד העובדים העירוני, הציגו כל יחידות העירייה דוכני מכירה שונים של פריטים יד 2 מגוונים. כמו כן, במסגרת היריד התארחו נציגי מטה החטופים, שהקימו אף הם דוכן מכירות.
בהמשך היריד, שמעו באות ובאי היריד את סיפורו האישי של בן מרקוביץ', לוחם יחידת הקומנדו אגוז לשעבר, שנפצע בעזה במהלך מבצע צוק איתן, אשר שיתף במסע האישי שלו להחלמה. בסיום היריד, נאספו כ-13 אלף שקלים.

ראש העיר, רפי סער: "אני רוצה להודות לכל עובדות ועובדי העירייה על פעילותם המקצועית מאז תחילת המלחמה ועל התגייסותם למען קהילת העיר כפר סבא, משפחות מפונים, משפחות שכולות ומשפחות חטופים. היריד שהתקיים שב שהדגיש את רוח ההתנדבות וערכי הנתינה לפיהם אנו פועלים. בעוד כשבוע יחול חג הפסח ומרביתנו נסב לשולחן החג עם המשפחות והחברים. עלינו לזכור במיוחד ביום זה את החיילות והחיילים שעדיין נלחמים בחירוף נפש למען המולדת ואת 133 החטופות והחטופים, שחירותם נשללה מהם באכזריות והם נמצאים עדיין בשבי ארגוני הטרור. אני מייחל כי כולם יחזרו במהרה לבתיהם וכי כל חיילנו וכוחות הביטחון ישובו לשלום".

 

כתיבת תגובה