מדוע גם לכם כדאי לפנות אל סטודיו למיתוג מקצועי? 

בשוק של היום האפשרויות רבות וכמעט אינסופיות. לקוחות שרוצים לקבל שירות כלשהו למעשה הולכים לאיבוד. איך לבחור ממי נרצה לקבל שירות ומה מציע כל נותן שירות? כאן בדיוק נכנס לתמונה הנושא של קידום ושיווק העסק. אם אתם נמצאים בצד של נותני השירות, טבעי שתרצו לדעת איך לגבור על האחרים ואיך לנצח בתחרות הזאת. כאן בדיוק נכנס לתמונה סטודיו למיתוג שאליו תוכלו לפנות. בסטודיו מקצועי למיתוג יוכלו לעזור לכם להבין כמה דברים חשובים. למשל: מי המתחרים שלכם, מה הם עושים כדי לקבל את תשומת לב הלקוחות ומה אתם צריכים לעשות כדי שהמותג שלכם יהיה אטרקטיבי יותר. 

ראשית, זה תלוי כמובן באיזה סטודיו למיתוג אתם בוחרים. שנית, אנחנו רואים שכדי לבצע בצורה יעילה את המשימה של מיתוג העסק, צריך לעשות תוכנית עבודה ברורה. ככל שאנשי המקצוע שאליהם תפנו יהיו יותר מנוסים ומקצועיים, השירות שהם יתנו לכם יהיה טוב יותר. סטודיו שעוסק במיתוג עם מומחיות ספציפית יכול לאפשר לחברה שלכם להמיר את החזון שלה לשפה חזותית מוחשית. לכן שווה לבדוק באיזה סטודיו למיתוג אתם בוחרים. הרעיון הוא לפנות אל מקום שיש בו מעצבים שלמדו את התחום לעומק וגם צברו בו ניסיון. כדאי לברר האם בסטודיו שאליו אתם פונים אנשי המקצוע למדו תקשורת חזותית, עם התמחויות:

  • בטיפוגרפיה
  • איור 
  • חוויית משתמש 
  • עיצוב דיגיטלי ועוד 

המטרה העיקרית של הסטודיו שאליו אתם פונים צריכה להיות לסייע לחברה שלכם לשפר את איך שהיא נראית ללקוחות. 

השלבים בתהליך המיתוג

כשפונים לסטודיו מקצועי למיתוג, כמו אנזלביץ – סטודיו למיתוג, אפשר לצפות לעבודה רצינית ומקצועית. חשוב להבין שמיתוג זה לא משהו שעושים ברגע אחד, אלא מדובר על תהליך שכולל מספר שלבים. השלבים בדרך למיתוג מוצלח הם: 

  1. הבנת זהות העסק שלכם, אופי העסק, המוצר, קהל היעד וכדומה. 
  2. ביצוע סיעור מוחות יצירתי כדי להמיר מאפיינים אלה לנרטיב חזותי בפלטפורמות שונות, כולל אתר האינטרנט שלכם, דף הפייסבוק, כרטיסי ביקור, ניירת משרדית, אריזות, חומרי קידום מכירות ועוד.
  3. יצירת תוכנית עבודה שכוללת את כל המאפיינים שעליהם הוחלט.

ניתן לראות שמיתוג זה לא עניין של מה בכך. בנוסף, התהליך יכול להיות להשתנות בין לקוח אחד לאחר. למשל, יש עסקים שבהם הדבר המרכזי והחשוב ביותר הוא הלוגו. לעומת זאת, במקרים אחרים דווקא על יצירת עמוד פייסבוק עסקי או על שיפור הנוכחות באינטרנט. זה מאוד תלוי בסוג העסק שאתם מנהלים וגם בתחום שבו אתם עובדים. כמובן שככל שהתחרות יותר גדולה, עבודת המיתוג תהיה מורכבת יותר. מה שבטוח זה שבעזרת אנשי המקצוע הטובים ביותר תוכלו גם אתם לקדם את העסק שלכם בצורה יעילה. פנו אל אנזלביץ – סטודיו למיתוג עוד היום ותראו שמהר מאוד העסק שלכם ייראה אחרת לגמרי.