עצמאות בפארק העירוני בכפר סבא: בסימן הוקרה לכוחות הבטחון וההצלה, אביבה אבידן ולהקת רוקסבא
יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל בסימן גבורה: בצל המלחמה, תציין העיר כפר סבא את יום העצמאות בצניעות וברגישות, בהתבסס על אומנים מקומיים
ראש העיר, רפי סער: "השנה, יותר מתמיד, אנו עדים לחשיבותה של מדינת ישראל – מדינה עצמאית עם צבא וכוחות ביטחון – הנלחמים על הזכות הבסיסית שלנו לחיות בחופש ובביטחון. לצערנו, אלפי משפחות הצטרפו למעגל השכול בשבעת החודשים האחרונים, ו-132 חטופות וחטופים עדיין נמצאים בשבי ארגוני הטרור הרצחניים. אנו מכירים תודה ומוקירים את כוחות הביטחון וההצלה – אשר פועלים לילות כימים למען המדינה שלנו ולמען ביטחוננו"
העיר כפר סבא תציין השנה את יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל בסימן גבורה, כאשר השנה הוחלט, בשל אירועי ה-7 באוקטובר ובצל המלחמה המתקיימת זה כשבעה חודשים, לציין את יום העצמאות בצניעות וברגישות, בהתבסס על אומנים מקומיים.
האירוע המרכזי יתקיים השנה ביום שני, 13/5/2024 בפארק העירוני ע"ש יצחק ולד, החלה מהשעה 20:00 בערב ועד השעה 01:00, כאשר האירוע ייפתח בטקס מעבר מזיכרון לעצמאות, בסימן הוקרה לכוחות הביטחון וההצלה. במסגרת האירוע יהיה הפנינג לכל המשפחה, אומנים מקומיים, במת שירה בציבור עם אביבה אבידן ולהקת "רוקסבא", במת נוער ומתחם נגיש לילדים עם מוגבלויות, כאשר הבמה המסורתית תתקיים בבית הספר בר אילן.
עוד קודם לכן, החל מיום רביעי 8/4, יתקיימו אירועי עצמאות במרכזים הקהילתיים ברחבי העיר, בין היתר סדנאות לקטנטנים, ערב שירה בציבור, הפנינג לכל המשפחה ועוד – כאשר פרטים מלאים נמצאים באתר העירייה.
*ראש העיר, רפי סער:* "מדינת ישראל הוקמה כבית לעם היהודי ונמשיך להילחם על זכותנו הבסיסית לעצמאות ולביטחון. השנה, יותר מתמיד, אנו עדים לחשיבותה של מדינת ישראל – מדינה עצמאית עם צבא וכוחות ביטחון – הנלחמים על הזכות הבסיסית שלנו לחיות בחופש ובביטחון. לצערנו, השנה אנו מציינים את יום העצמאות ה-76 למדינתנו כאשר 132 חטופות וחטופים עדיין נמצאים בשבי ארגוני הטרור הרצחניים. בנינו ובנותינו עדיין נלחמים תוף חירוף הנפש למען המדינה, ואלפי משפחות הצטרפו למעגל השכול הכואב. אנו בתקופה מורכבת, בה אנו מציינים שמחה לצד אבל ואנו מכירים תודה ומוקירים את כוחות הביטחון וההצלה – אשר פועלים לילות כימים למען המדינה שלנו ולמען ביטחוננו. היום, יותר מתמיד, חשוב שנמשיך לשמור על אחדות בעם, לגלות סובלנות ולכבד כל אחת ואחד – כי רק יחד, בכוחות מאוחדים ושלובים, ננצח ונוביל את המדינה ואת כולנו לימים טובים יותר. אני נושא תפילה לחזרתם במהרה של כל החטופות והחטופים ולשובם לשלום של כל חיילנו וכוחות הביטחון".
עקבו אחרינו – השרון פוסט

כתיבת תגובה