כדורסל נשים הפועל כפר סבא זכתה בגמר אליפות הליגה הלאומית ועלתה לליגת העל: הכוכבת מאיה בת 16

קבוצת כדורסל הנשים של הפועל כפר סבא זכתה בגמר אליפות הליגה הלאומית ועלתה לליגת העל. אחת השחקניות הבולטות היא מאיה זילברשלג, רק בת 16, תלמידת תיכון רבין בעיר

ראש העיר, רפי סער: “בתום משחק מותח ועונה פשוט מצוינת, האליפות הגיעה לכפר סבא והיה זה ניצחון מרגש. אני מברך את שחקניות ומאמני הקבוצה ואמשיך לפעול לקידום הספורט התחרותי והעממי בעירנו”

 

מובילים בספורט: שלושה ימים של ניצחונות והרבה שמחה הגיעו לכפר סבא בימים האחרונים, עם ניצחונותיהן של קבוצות הכדורגל והכדורסל המקומיות.

אתמול, יום ראשון 19/5, היה זה יום חגן של שחקניות קבוצת הפועל כפר סבא בכדורסל. אחרי משחק מותח מול קבוצת נס ציונה והובלה בתחילת המשחק של הקבוצה היריבה, חתמה קבוצת הנשים של הפועל כפר סבא את המשחק החשוב בניצחון מתוק במיוחד: 84:64 לטובת הכפרסבאיות והקבוצה זכתה באליפות הליגה הלאומית והעפלה לליגת העל לעונה הבאה.

אחת השחקניות הבולטות בקבוצה ובליגה הלאומית היא מאיה זילברשלג – תלמידת כיתה י’ בתיכון רבין ורק בת 16, שהחלה דרכה כשחקנית כדורסל עוד בהיותה תלמידה בבית הספר אוסישקין – שם החלה לשחק במסגרת בית הספר לכדורסל של הפועל כפר סבא.

מאיה, שחקנית נבחרת ישראל לקדטיות (עד גיל 16), החלה דרכה בליגה לבוגרות כבר בהיותה בכיתה ט’, הייתה הקלעית המובילה של הנבחרת בשתי אליפויות אירופה האחרונות ורק לפני שבועיים נבחרה לחמישיית העונה עם 20 נקודות למשחק ו-12 ריבאונדים. את העונה בבוגרות מסיימת מאיה עם 10 נקודות ו-6 ריבואנדים.

ראש העיר, רפי סער: “בתום משחק מותח ועונה פשוט מצוינת, האליפות הגיעה לכפר סבא והיה זה ניצחון מרגש. אני מברך את שחקניות ומאמני הקבוצה. הניצחון של קבוצת הבוגרות בכדורסל היווה המשך לניצחונות בסוף השבוע של קבוצות הכדורגל בית”ר כפר סבא וכפר סבא של האוהדים 1928, שעלו לליגה ב’. אמשיך לפעול לקידום הספורט התחרותי והעממי בעירנו ואני סמוך ובטוח כי נמשיך לחוות יחד ניצחונות והצלחות גם בהמשך”.

 

צילומים: איגוד הכדורסל הישראלי, אילי ארז
צילומים: איגוד הכדורסל הישראלי, אילי ארז

 

צילומים: איגוד הכדורסל הישראלי, אילי ארז