תושב נווה ימין מואשם ברצח שכנו וגניבת הנייד וכרטיסי האשראי שלו

פרקליטות המדינה, הגישה הבוקר (ה')לבית המשפט המחוזי מרכז, כתב אישום כנגד צעיר  (41) מנווה ימין, בגין רצח שכנו, יאיר בוזגלו ז"ל. הנאשם, התגורר בשכנות למנוח, רצח אותו מסיבה לא ידועה ולאחר מכן גנב את הטלפון הנייד וכרטיס האשראי שלו, ועשה בהם שימוש למשיכת כסף מזומן בסכום מצטבר של 17,000 ₪.

 

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד אופיר פחימה מפרקליטות מחוז מרכז, הנאשם התגורר בשכירות ביחידת דיור צמודה למנוח יאיר בוזגלו ז"ל, במתחם הממוקם במושב נווה ימין. ביום העצמאות האחרון, נפגשו השניים לראשונה במסגרת בילוי משותף של הדיירים במתחם. בהמשך אותו ערב, בילו השניים יחדיו ביחידת הדיור של המנוח ולאחר מכן נסעו יחדיו במונית להמשך בילוי בתל אביב, ממנו שבו לפנות בוקר, ונכנסו יחדיו ליחידת הדיור של הנאשם

 

בימים שלאחר מכן, ומסיבה שאינה ידועה, החליט הנאשם להביא למותו של בוזגלו. לשם כך יצא מביתו כשהוא לבוש שחור, על ידיו כפפות אגרוף ובאמתחתו סכין מטבח גדולה. הנאשם נכנס ליחידת הדיור של המנוח, קשר את ידיו ורגליו, והשכיב אותו על בטנו על רצפת חדר הארונות. בהמשך לכך, תחב זוג גרביים לפיו של בוזגלו, כרך רצועת בד שחורה סביב צווארו ופיו, ומגבת סביב פניו, ודקר אותו באמצעות הסכין בראשו, בכתפו ובכפות ידיו.   

 

לאחר מכן, נטל הנאשם את מכשיר הטלפון הנייד של בוזגלו ושני כרטיסי אשראי שהיו ברשותו, ויצא, בדרך שאינה ידועה, מיחידת הדיור שנותרה נעולה וכשהוא מותיר את בוזגלו שכוב כשהוא קשור על רצפת החדר מתבוסס בדמו, עד שמת מפצעיו.

הנאשם הכניס לשקית אשפה את הבגדים, הכפפות והסכין שהיו ברשותו, ונסע לעיר כפר סבא שם השליך את הפריטים. לאחר מכן המשיך לכספומט בעיר, שם השתמש בטלפון הנייד של בוזגלו על מנת לקבל קוד סודי שאיפשר לו משיכת 6,000 שקלים במזומן מחשבונו.

למחרת בערב, הזמין הנאשם באמצעות אפליקציה שתי יצאנית. הנאשם מסר לנהג שליווה אחת מהן את פרטי כרטיס האשראי והקוד הסודי של המנוח, ושלח אותו למשוך עבורו כסף. הנהג משך כסף בשלוש פעימות, כאשר בסך הכל משך באותו הערב סכום של 11,000 שקלים מחשבונו של בוזגלו ז"ל. בהמשך לאמור, זרק סרנקוב את הטלפון הנייד וכרטיסי האשראי של בוזגלו ז"ל.

 

בגין המתואר, נאשם ברצח בכוונה בנסיבות מחמירות של יאיר בוזגלו ז"ל, וכן בגניבה, בקבלת דבר במרמה ובשיבוש מהלכי משפט. לצד כתב האישום, הוגשה כנגדו גם בקשת מעצר עד תום ההליכים בה נכתב: "המשיב מואשם בעבירה שדינה מאסר עולם, שבוצעה בתכנון מקדים, תוך נקיטת אלימות חמורה ובאכזריות מיוחדת. לפיכך, קמה נגדו חזקה כי קיים יסוד סביר לחשש שיסכן את ביטחון הציבור".

כתיבת תגובה