קבוצת תלמידות ותלמידים מחטיבת בר לב בכפר סבא סיימה הכשרה של מדריכי של”ח צעירים

הם אמנם יצאו כבר לחופשת הקיץ, אבל עדיין לוקחים חלק בהנהגה חברתית במסגרת בית הספר: 11 פרחי של”ח צעירים משכבה ח’ בחטיבת בר לב בכפר סבא, סיימו בסוף השבוע האחרון את קורס מדריכי של”ח, בטקס מרגש שהתקיים באנדרטת חללי חטיבת הנח”ל בפרדס חנה.
התלמידות והתלמידים מחטיבת בר לב הגיעו לטקס הסיום לאחר עשרה ימים בתנאי שטח מאתגרים, שכללו מסלולי שטח, הדרכות, ניווטים ולינה בשטח, כאשר בטקס הסיום פגשו מאות נערות ונערים מכל מחוז מרכז של משרד החינוך – שלקחו על עצמם את השליחות להוביל ולהדריך את נושא של”ח בבתי הספר בהם הם לומדים.

ראש העיר, רפי סער: “אנו ממשיכים להעמיק את ערכי אהבת הארץ והמנהיגות בקרב תלמידינו. בנות ובני הנוער שלנו מתנדבים ופועלים למען הקהילה על בסיס ערכים אלה של מנהיגות חברתית ורוח ההתנדבות – ערכים עליהם מתחנכים תלמידינו החל מהגיל הרך. אני מברך את התלמידות והתלמידים על סיום הקורס המאתגר ובטוח כי רבים אחרים יצעדו בעקבותיהם”.

“אני מברך את התלמידות והתלמידים שלנו, שסיימו בהצלחה את הקורס והביאו גאווה גדולה לבית הספר”, אומר מנהל החטיבה, איתי קנטור. “אני רוצה להודות לרכז השכבה אמיר אזון, לצוות של”ח בבית הספר על הובלת תהליך הלמידה וההכנה לקורס במהלך השנה, וכמובן – לתלמידות והתלמידים שלנו”.