מיזם חדש ומרגש בכפר סבא, להעלאת המודעות לחזרתם של כל החטופות והחטופים: 115 עצי הדר לאורך רחובות העיר
עיריית כפר סבא יצאה השבוע במיזם חדש ומרגש למען החטופות והחטופים, באמצעות החברה הכלכלית לפיתוח כפר סבא ובשיתוף מטה החטופים: לאורך רחובות שונים בעיר הוצבו 115 עצי הדר – תפוזים ופומלות – המסמלים את 115 החטופות והחטופים הנמצאים עדיין בשבי ארגוני הטרור, כאשר על כל עץ הוצמדו תמונתו של אחד החטופים, כשעל כל תמונה יוצמדו הדברים שכתבה עליו משפחתו.
העצים, הניצבים בתוך אדניות גדולות, מסמלים בין היתר את העיר כפר סבא – שלאורך שנותיה הראשונות היוו הפרדסים וענף הפרדסנות חלק בלתי נפרד מהנוף העירוני, כאשר בהמשך, לאחר שהעצים יניבו פרי, יוכלו תושבות ותושבי העיר ליהנות מעצי ההדר ולקטוף את הפירות הטעמים והמזינים.
העצים הוצבו לאורך רחוב ויצמן, הרחוב הראשי של העיר, במתחם חצר השוק, סמוך לבית הכנסת המרכזי, באזור מדרחוב ירושלים, סמוך לכיכר העיר וקיר החטופים. כל עץ ועליו התמונה יואר בתאורה צהובה ועם חזרתם של כל אחד מהחטופים – יועבר העץ עם תמונתם ליישוב בו הם מתגוררים, לסמל את שובם הביתה.
יש לציין כי לאחרונה הציבה העירייה 115 דגלים צהובים על הר נישא סמוך לכביש 6, לסמל את 115 החטופים הנמצאים בשבי, וחנכה קיר גרפיטי ייחודי במרכז העיר, ועליו מצוירים תמונותיהם של החטופים בני העיר כפר סבא – הדר גולדין, עוז דניאל, אביתר דוד, גיא גלבוע דלאל והאחים איתן ויאיר הורן, שגדלו בעיר.
*ראש העיר, רפי סער:* "נמשיך לעמוד לצד בני משפחות החטופים במאבקן הצודק להחזרת יקיריהם הביתה ונעשה כל שניתן כדי לתמוך בהן. כיתר מדינת ישראל, גם העיר כפר סבא מחכה לבניה שישובו, ומוטלת על כולנו האחריות לעשות הכל כדי שכולם יחזרו לביתם במהרה".