WonderSchool – חוויית למידת אנגלית חדשנית במרכז כפר-סבא

במרכזה של כפר-סבא, בבית יתיר, ברחוב ויצמן 42, נפתח לאחרונה מרכז חדשני ללימוד אנגלית בשם WonderSchool. המרכז, פרי שיתוף פעולה בין עטרת מוזס ואלית הירשהורן, מביא בשורה חדשה לעולם הוראת האנגלית לילדים.

עטרת מוזס, שהובילה את הסטודיו ללימודי אנגלית במשך שש שנים, החליטה להרחיב את פעילותה ולחבור לאלית הירשהורן, מומחית בתחומה. יחד, הן יצרו מרחב למידה ייחודי המשלב את הגישה המונטסורית עם שיטות הוראה מתקדמות.

מה שמייחד את WonderSchool הוא החווייתיות, היצירתיות, רכישת היסודות של השפה בדרך מיטבית המקנה ביטחון ומוטיבציה ללמידה, ומפתחת סקרנות ללמוד ולדעת עוד ועוד.

הדגש הוא על קבוצות קטנות, הומוגניות, המאפשרות יחס אישי ומותאם לכל תלמיד. "הרגע הזה שאנו רואות את הניצוץ בעיני הילדים, את ההבנה של הילדים שזה אפשרי, שזה כיף, שזה מקדם אותם", מסבירה עטרת. "במקום הזה אפשר גם להרגיש נוח להתנסות, לטעות, לנסות שוב, לתרגל ובסוף גם מצליחים! זה מה שמניע גם אותנו, את אלית ואותי, אנחנו נהנות מכל רגע!". אחת האימהות, שבנה השתתף בקייטנה באוגוסט, שלחה הודעה שבה כתבה:  "בני מספר לי בשיחה לפני השינה שכל כך קל ללמוד אנגלית שלא מלחיצים אותך, ושזה באווירה טובה ואתה מרגיש בבית".

הניסיון העשיר של עטרת ואלית מהווה נדבך מרכזי בהצלחת המרכז. עטרת, מורה ותיקה לאנגלית בבתי ספר מונטסוריים, מביאה עמה ידע רב בהנחיית קבוצות לגילאים צעירים, פסיכולוגיה חיובית וניתוח התנהגות. אלית, בעלת הסמכה יוקרתית בחינוך מונטסורי ותארים מתקדמים בפסיכולוגית ילדים וניהול מערכות חינוך, משלבת את מומחיותה בתכניות הלימוד.

"הסביבה המונטסורית והביתית שיצרנו כאן היא חלק בלתי נפרד מהחוויה", מוסיפה אלית. "עיצבנו את המרכז בקפידה כדי ליצור אווירה נעימה ומזמינה, שמעודדת למידה טבעית ויצירתית. זה לא סתם כיתה – זה בית שני לתלמידים שלנו."

WonderSchool מציע הרבה יותר מסתם שיעורי אנגלית. לצד תכנית הלימודים העשירה בשפה האנגלית, המרכז מציע מגוון חוגים והדרכות בתחומים נוספים. "אנחנו מאמינות בגישה הוליסטית ללמידה", מסבירה עטרת. "לכן, בנוסף לאנגלית, אנחנו מציעות חוגים בפסיכולוגיה חיובית לילדים ודרמה באנגלית. זה מעשיר את החוויה ומאפשר לילדים להתפתח במגוון תחומים."

הגישה המותאמת אישית היא אבן היסוד של WonderSchool. "אנחנו מתאימות את תכניות הלימוד לגיל התלמידים ולצרכיהם," מדגישה אלית. "אנחנו משלבות משחקים, דרמה ואמנות בשיעורים שלנו. זה לא רק עוזר בלמידת השפה, אלא גם הופך את התהליך למהנה ומעשיר."

"רצינו ליצור מקום שבו כל ילד ירגיש בטוח וישמח ללמוד," מסכמת עטרת. "אחת התלמידות שלנו כינתה את המרכז 'הלונה פארק שלי', וזה בדיוק מה שרצינו להשיג – מקום שהלמידה בו היא חוויה מרגשת ומהנה."

WonderSchool פותח את שעריו לכל מי שמחפש חוויית לימוד אנגלית ייחודית ומעשירה. הלימודים במרכז הם מגן חובה ועד חטיבת ביניים ובהמשך יתווספו שיעורי הכנה לבגרות באנגלית ובעוד מקצועות, וכן לימודי אנגלית למבוגרים, ייעוץ עסקי, AI ועוד.

ההרשמה כבר החלה, וההורים והילדים מוזמנים ליצור קשר בטלפון 054-7716777 או להירשם בטופס כדי להצטרף ל"לונה פארק" של למידת האנגלית – חוויה שכל ילד ראוי לה.
https://forms.gle/y14n6oNreDbsgama8