משרד החינוך פרסם נתוני הזכאות לבגרות : כפר סבא ממשיכה להוביל בהשוואה לנתונים הארציים

השבוע פרסם משרד החינוך את נתוני הזכאות לבגרות ונתוני הנשירה מבתי הספר התיכוניים. על פי הנתונים עולה כי מערכת החינוך בעיר כפר סבא – בה מגוון חינוכי נרחב הכולל זרמי חינוך שונים, לרבות חינוך מיוחד, דמוקרטי וחרדי – ממשיכה להוביל בהשוואה לנתונים הארציים.

מהנתונים עולה כי בקרב בתי הספר התיכונים מזרם החינוך הממלכתי מוביל תיכון הרצוג עם כ-96 אחוזי זכאות לבגרות, כאשר אחריו ברשימה תיכון אורט שפירא עם כ-94 אחוזים, תיכון גלילי עם כ-93.3 אחוזים ותיכון כצנלסון עם כ-91 אחוזי זכאות בבגרות.
בקרב בתי הספר מהחינוך הממלכתי-דתי, מוקמה במקום הראשון בעיר אולפנת אמנה עם כ-98.8 אחוזי זכאות בבגרות ואחריה תיכון אולפנת הראל עם כ-95.2 אחוזים, מדרשיית נעם עם כ-95.8 אחוזים ובית הספר תורה ומדע עם כ-90 אחוזים.
עוד עולה מהנתונים, כי שיעור הנשירה מבתי הספר התיכונים בעיר אפסי, ועומד על 0.5 אחוז בלבד – שיעור הנשירה הנמוך ביותר באזור השרון.

ראש העיר, רפי סער: “לאורך חמש השנים האחרונות הצבנו, ואנו ממשיכים להציב, את החינוך בעיר בראש סדר העדיפות, עם השקעה פר תלמיד מהגבוהות בישראל ויצירת מענה חינוכי מותאם לכל תלמידה ותלמיד. כפר סבא היא עיר בה קיים מגוון חינוכי, דוגמת הקריה הדמוקרטית ובתי הספר של החינוך המיוחד, כאשר אנו פועלים בעיקר בשנה האחרונה לחזק את החוסן האישי של כל תלמיד ותלמידה, תוך עידוד יכולות אישיות והעצמה של תלמידנו. אני גאה בתלמידות ותלמידי העיר, המובילים בשיעור התנדבות גבוה עם כ-85 אחוז מבני הנוער שמתנדבים במסגרות השונות, ושיעור גיוס מהמובילים בארץ. אני מאחל שנה טובה ובטוחה לכל תושבינו ולכל בית ישראל”.

 

כתיבת תגובה